Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Malin - 19 februari 2010 22:45

NU har jag suttit och döpt bebisarna=)..*Ler*..


Så hära ser det ut... Efter att alf har kollat könet på dom...


Bebis 1 Hane Gråsvart/med vita rätt stora parti: Armani

Bebis 2 (Hona)Mörkgrå/randig med ljust ansikte: Gucci

Bebis 3 (Hona):Mörkgrå/randig med lite ljusa parti i ansiktet : Chanel EvBebis 4 (hona) Ljusgrå/randig med inslag av vitt : Prada


När jag får möjlighet ska jag försöka fånga dom på bild var & en så ni får se exakt vem som e vem=)..*Inte lätt för er* Hehe..


Nu ska ja fortsätta äta massa o nyttigheter:P..*skrattar*


Ha de bra alla...

Kramar Malin

Av Malin - 19 februari 2010 16:01

Som ni vet så skulle jag igentligen åkt till gbg. ( skulle ha suttit på bussen dit nu)..Men i med star skulle få bebisar vilken dag som helst,så bestämde jag mig i onsdags typ att jag INTE skulle åka till GBG,Dels för hennes skull & bebisarnas, + för min egen skull, Sen till låter ekonimin inte åka till gbg just nu,Denna helgen..!.

Så det får bli en annan helg endå=)...


Men iallafall, Så har jag laddat hem massa för kvällen ikväll=) Fredags = fredags mys = En bra film,god mat tacos idag,sen massa onyttigheter :P..som chips,o godis o läsk:p..Men men.. Så det  blir min egen hemma mysa kväll ikväll.hehe Sparar till Mathilda & Alexsander till imorron då det e lördag:)


Vart innan & handlade lite, Så ikväll blir det Tacos för oss..MUMS...

Sen godis,chips,läsk,nötter,dippa för mig ikväll..*Ler.*


Ska och hämta hulliganerna snart på dagis=) sen ska vi in om spiggens på vägen hem & köpa lite mat till Lala.. ( barnens råtta) Börjar ta slut i lådan så dax o fylla på den:)..


Igår kväll när bebis nummer 3 föddes så kom jag ut i köket när den precis hade kommit ut och Star hade tvättat den,;)


Sen när bebis nummer 4a skulle komma, var jag med och klocka & anteckna värkarka hennes beteende osv=)..Såå häääftigt o vara med på förlossningen helt & Hållet, Åh vad stark och duktig Star e ..:) Inte ett PIP när hon fött bebisarna,Duktig sessa:)...

En annan trodde juh nästan man skulle dö när min förlossning med Mathilda & alexsander var^^.hehe..Så jag beundrar star, Alltid jobbigt och krävande att bli mamma för första gng:)..Duktig vart hon iaf=)..


Vist e bebisarna fiiina??=):D...


Nej ha de alla. ska dricka upp min saft nu, Sen bege mig till dagis=)..

Ha de bra alla..

Kramar Malin

Av Malin - 19 februari 2010 09:06

Hej alla..sådär nu har jag lämnat barnen på dagis  + gjort lite ärande redan.:).

har tagit bilder på alla 4 bebisar nu tsm i lådan, passade på att ta på dom när Mamma Star var ute ur lådan åt,var på lådan,drack osv:)..


Så här kommer några bilder på stjärntrollen..dom e fööör jävla söööta:D...

Den ljusa av dom alla e den som blev född sist igår 23.58 prick :).. 3dje bebisen blev förr ca 22.30 :)..

Dom andra två vid 11.30 & 12.45 :)..Fiiiina e dom <3 håller ni inte med??<3


Star e veeerkligen en JÄTTE bra mamma, tar hand om bebisarna jätte bra,tvättar låter dom dia och e JÄTTE duktig med dom:D...Stolt matte e jag nu=)...



     

Går inte att kalla dom något annan än gudomligt fina och söta:D


Ha de bra alla..Kramar.  

Av Malin - 19 februari 2010 07:06

Gomorron alla....

Bar ut madrass i köket igår ikväll och la mig och sov där ute med Star & Bebisarna, Mysigt, vaknat till då o då när de har gråtit...


Där kom juh 2 till igår kväll som sakt en 22.32 och en 23.58...:)

Jätte fina helt klart=)..Och myyysigt och se och höra hur star tar hand om de och allt:)..*morskärlek e den störts kärleken ett barn kan få sägs det som* :)..Hehe...


har tagit kort igår, Men inte lagt in dom i Datorn ännu, Men ska gå & lämna Mathilda & Alexsander på dagis nu snart, sen hem igen, sen kommer moster & Mamma vid 9:)...


Nej uppdaterar sen med bilder:)...


Kramar Malin

Av Malin - 19 februari 2010 00:06

JAG SOM TRODDE DET VART ÖVER... ICKE. VERKLIGEN INTE.... NU HAR DÄR KOMMIT 2 TILL MED 11 OCH 12 TIMMARS MELLAN RUM MOT DE ANDRA 2 SOM KOM 12 I FÖRMIDDAS:D..

BÅDE TVÅ SOM KOMMIT NU SIST E GRÅ/SVART/RANDIGA BÅDA TVÅ,MED SLAG AV VITT, DEN ENA HAR ETT VITT ÖRA OCH E VIT I ANSIKTET, OCH ÄVEN HALVA ANDRA ÖRAT E VITT & ANDRA HALVAN E SVART:D


FJÄRDE BEBISEN SOM KOM NYSS FÖR 5 MIN SEDAN CA E GRÅ/SVART RANDIG OXÅ MED LITE VITT SLAG I ANSIKTET...SÅÅÅ JÄÄÄÄVLA SÖTA:D..


ÅTERSTÅR ATT SE OM DÄR KOMMER FLER, HAR RINGT HIT MAMMA SÅ HON LÄR INTE FÅ KOMMA HEM INATT..*SKRATTAR*..HEHE...


NEJ SKA UT TILL STAR NU IGEN... UPPDATERAR SENARE IGEN OM DÄR KOMMER FLER  LR NÅTT:)..



HA DE BRA ALLA...KRAMAR HÅLL TUMMARNA FÖR OSS:D..


KRAMAR

Ovido - Quiz & Flashcards