Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Malin - 23 februari 2010 13:35

EN FRÅGA TILL ER LÄSARE ANG KATTUNGARNA!!:.VAD SKULLE NI VILJA SE OM NI FICK VÄLJA??..BILD VARJEDAG ELLER 1 GNG I VECKAN??=)..


OCH ANNARS VAD FÖR BILDER SKULLE NI VILJA SE IBLOGGEN??=) PÅ MIG,BARNEN,KATTERNA,OSV??..



Heej Alla.. Jag e fruktansvärt pigg & glad idag känner jag:) Häärlig känsla..Undra vad det e som gör så jag känner mig såhära pigg & glad och veerkligen på Topp ida??=)..*L*..


Kim min sötnos <3 ... Såå himla underbar<3 TIll helgen träffas vi förhoppninsgvis..Kommer inte ja till dig kommer du till mig..Loooove..<3..


Bebisarna växer och frodas som dom ska:)..*L*... NU e dom snart 1 Vecka gamla.. SJUKT vad tiden går fort..Ellerhur??...


Idag ska jag hem till Mamma & Alf vid 15 och äta med dom + hämta hem mina älsklingar Mathilda & Alexsander..<3 Mammas älsklingar...Varit tomt här hemma utan dom, älskar er<3..


Jag e beeroende av Te..*skratt* Dricker säkert minst 1-2 tekannor med te VARJE dag!!..:/..Men gott=) Tur man ej har en jävla massa socker i..hehe...MEn det e gott=)..Bättre med te än läsk tex tycker jag iaf=) eller?


Nejje nu har jag precis klätt på mig, Idag blev kläderna Jeans Tajts,Och en svart tunika.. Sminket blir  maskare & Kajal bara =) Det får räcka=)..


Händer annars idag då??..Nej som sakt hem till mamma o Alf o äta,hämta barnen mysa med min älskade Teddy..Fy fan vad jag saknar mattes prins..<3...

men bäst han e där nu iaf pga Bebisarna..!!..Så han inte blir riven osv av star. men om några veckor ska han komma hem igen:).Så kattbebisarna blir vana vid hund,& Barn tills de ska få nya hem.Usch kommer blir svårt o lämna dom små liven juh:(.Men måste.kan inte ha 5 katter hemma.. Liiiite väl mkt.. 2 räcker merän väl. + hunden... =)..


Ne sminka mig nu, Sen dricka upp mitt te:)...


Ha de så bra hoppas ni får en bra dag=)..

Kramar Malin

Ovido - Quiz & Flashcards