Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Malin - 17 februari 2010 16:31

Nejje inga bebisar här ännu, Men Star har börjat blöda mer från underlivet,och börjat tvätta sig där en del, + går runder o mjaouar... Så vist e det på Väg:),.Hehe..*Spännande*..


Min mamma,o syster & min Moster e hos mig o håller mig sällskap. Min Moster har fått xantal kullar, därav att hon e här, Känns som en trygghet att ha någon som e *kunnig* inom detta:).. Själv nybörjare juh.hehe..Men jag upptäckte blödningen 12 i förmiddas, Och det kan ta upp till ett dygn ca innan det händer något & de kommer ... Så återstår att se... Blir iaf en vaken natt för min del..*Tur man har skolan på eftermiddag imorron..* Men attans suck kom nyss på har juh frissan klockan 10 imorron..jaja blir vilande på en och en halv timme väl eventuellt imorron bitti innan jag ska till frissan:) & Mamma ska med, För får klippningen,färgningen osv av henne*snäll min mamma e* :)..

hihi.. Ska bli spännande, mamma tror på 3 kattungar, jag på 4-5 och min moster på 4Lr 2 =) hehe..återstår att se om NÅGON av oss har rätt:) hehe.. Åh jag undrar hur de kommer seut,färgmässigt,osv,Spännande:D..


Jag&Mamma&Moster sitter ute i köket med star..( Här hon o hennes bebisar ska vara, vårt kök e ett bra kök för sånthära=) hehe..Går att stänga dörr osv, Skärma av jätte bra osv=)..

Så har tagit ut datorn ut i köket nu, så jag&Moster sitter här vid köksbordet medans mamma har sprungit bort till dagis för att hämta Alexsander, Snällt av henne, Hon menade på att bättre hon gick och hämta han än mig, så jag kunde stanna kvar hos moster & star, Då star känner sig trygg med min närhet osv allt vad hon sa^^=)..


Nejje Nu blir det att återgå till musiken,te drickandet och snart blir de laga mat, Sen efter mammas Mans jobb kommer han oxå hit, så blir ev mamma,hennes man & min syster får sova här i natt. Återstår att se. Allt hänger på Star typ;).hehe...

Blir sitta massa vid datorn surfa runder och allt vad det nu finns att göra för att underhålla sig och hålla sig vaken ikväll/inatt..hehe..


Är där något ni undrar över?? tex över katten,ålder,ras,lr allmänt om mig lr barnen?? vsg att fråga så svarar jag=)...


ha de bra alla Skriver när där händer något nytt=)..

Kramar Malin


Av Malin - 17 februari 2010 12:17


Stars förlossning har satt igång, hon har värkar,Så nu händer där saker:)..


Upptäckte det nu, så ska börja klocka tiden osv nu=)...Så blir nog bebisar här nu under dagen/kvällen/Natten:)..


Mattes älskling,



Återkommer senare.. Om dom ej föds innan natten så blir det att sitta upp hela natten med henne, Allt för min fina kisse & Hennes bebisar:)


Mamma kommer över när som,Jag & mathilda sitter o äter kanelbullar..*Går dagens bakning* MUMS:)* hihi..


Bjuder på 2 bilder som jag tog igår på henne..


Kramar alla.Önska oss alla lycka till:) Malin


    



Ovido - Quiz & Flashcards