Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

Nu e jag igång igen:)

Av Malin - 6 mars 2010 20:44

Hej Alla!.Nu e jag igång igen med bloggandet... Ni har väl klarat er utan mina uppdateringar nu dessa 2 dagarna??;)..hehe..

Hoppas allt e bra med er, Här e allt bra,Sitter & kollar på Melodifestivalen just nu, Dock ensam, så gaanska tråkigt, men jag överlever:)..


Igår var jag ute och festade  HBG med Camilla,Josse,Tina,Sandra & Nille, Vi var på Harrys=) Grymt kul första gången jag vart där:)..hehe så det e lätt ett ställe jag skulle kunna tänka mig att gå till fler gånger:)..Vi stog i stort sätt på murarna på dansgolvet och dansade hela kvällen..hehe.. I stort sätt:) Som lilla jag så kan jag juh ej dansa speciellt bra, De andra var mkt duktigare=),Men skit i det:P har man lite sprit i kroppen bryr man sig inte direkt:P..hehe men grymt kul var det:D =) Jag var där ca till kvart över 1 ,halv två,Sen gick jag upp till Dickens och träffade Andreas bla=)..Hehe...Sen mötte jag Josse & Camilla på Bussen strax efter 03. :) Sen gick jag hem till mig, Gjorde käk och sen la jag mig..:P...Sov väl till ett halv två typ idag=) Hehe... Sen kom mamma med barnen + hunden vid 3 tiden:). Sen kom där folk vid fem tiden och kollade på kattungarna..



Fortfarande tveksam att dom ska få köpa kattunge av mig, Men ja vi får se:)..Hehe. Kattungarna har även lämnat boet nu:D... Nu e dom ute och utforska rätt mkt =). Såå sööta.. Mer Info om det inne på deras blogg:)..www.starsbebisar.bloggplatsen.se . Många bilder där :) Så kika in där vettja=)...


Nej nu ska jag kolla klart på Melodifestivalen, Sebbe kommer nog hit efter det e slut..*HOPPAS*..hehe..:)..


Ha de bra alla..Kramar Malin


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Presentation


Här kan du läsa om mitt liv som ung tvillingmamma, Mathilda & Alexsander e födda 20050829,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards