Direktlänk till inlägg 9 april 2010

Vart tog solen vägen?

Av Malin - 9 april 2010 12:43

Ja vart tog solen vägen?. Det var juh så härligt väder ute igår fastän det var lite molnigt & regnigt på kvällen, O Onsdags vart det juh typ 15 grader ute..:O..Sjukt skönt:)..

Mamma o Hennes gubbe bjöd på grilla ute i deras stuga, Så härligt nu när våren kommit, alla börjar ta fram sina grillar o grilla, man ser sjukt mkt folk ute HELA tiden, Går alla i ide så fort det e kallt ute lr??..Man kan nästan tro de. hehe så fort det blir sol o blå himmel o *varmt* runt en 8-15 + grader ja då kommer allt & alla ut, Hehe.. Men kul o se folket man ej sätt under vintern=)..*L*..


Så vad hände igår? Nej inte speciellt mkt, Vart o storhandla hem mat så nu e här massor av mat igen^^ kyl,frys o skafferiet e FULL PROPPAT..hehe...SKÖNT!..:)..*L*..

Sen vart jag & Teddy & handlade lite ben o leksaker till honom.hehe

har faktiskt tagit av han kragen, så han går utan kraga här hemma när jag e hemma & vaken,när ja e trött,sover,ej hemma åker kragen på.!.

Imorron ska vi på återbesök hos vetrenären, så får väl la se vad dom säger för kul denna gng. hoppas det e ngt bra iallafall:).hehe.. jag kollar hans sår VARJE dag, Och det ser så hiiimla fint ut,inget var,kladd,lr skit. värkar läka jätte fint och bra med:) ( I mina ögon) Hehe..


Imorron ska en kompis till mig passa Teddy OM vetrenären säger att han måste hållas lugn några dagar till!.. annars får han följa med:).*L*..Skönt att ha en vän som ställer upp när jag behöver hundvakt imorron ev....


Imorron så ska jag,barnen,min pappa,bror,min faster,hennes två barn, plus min farbro tror jag oxå hem till Farmot & Farfar för o äta lite gott påskmidda typ:P..*Skratt* Blev juh inget förra helgen då min pappa ej hade min syster den helgen, så sköt vi det fram tills denna helgen!..:)..

Bättre sent än aldrig:D^^..*L*..


Mathilda & alexander Höll jag hemma idag . tänkte vi skulle hitta på masa mys o skoj, Men inget roligt väder direkt:(..*Snyft*..

Men nu har dom somnat,o ligger o vilar en stund...

När dom vaknat så ska vi ut o gå kisse runda med Teddy,sen hem igen , så ska dom städa sitt rum & jag resterande av lägenheten..Nej vi hjälps åt=) annars kommer de inget vart..hehe...


Ikväll..händer inte spec mkt heller... kolla tv. försöka hålla sig Pigg o vaken. o lägga sig i tid så man kommer upp till senast 08.00 imorron=) Mamma kommer hit imorron bitti vid halv tio tiden o passar Mathilda & alexsander medans jag går till vetrenären med Teddy:)...*Håll tummarna för oss* ..hehe...


Teddy e jätte lätt o ge sina smärtstillande tabletter,trodde ja skulle ha problem med det.men nejdå.han tar dom hur lätt som helst:)..Skönt att man slipper tvinga ner dom..

Teddy e hemskt pigg.redan varit sen när han kom efter vetrnären  tisdags..fruktansvärt pigg,leker med sig själv här hemma. hoppar upp & ner från säng & soffa,hoppar och studsar av glädje när man kommer hem från ärende o han har fått vara ensam hemma osv..Man märker INTE ett DUGG att han blivit opererad  bara för 3 dagar sen...sjukt endå..=).Men gud så skönt:)..


Nej nu orkar jag inte skriva mer:P..*L*Hörs senare.!=)...

Lägger upp några fixade bilder :)...


    


    

Kramar Malin...

 
 
Ingen bild

Gittan

9 april 2010 13:35

Jättefina bilder på dig o Teddy

Kram Gittan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Presentation


Här kan du läsa om mitt liv som ung tvillingmamma, Mathilda & Alexsander e födda 20050829,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards