Direktlänk till inlägg 7 april 2010

hos vetrenären med Teddy!!

Av Malin - 7 april 2010 13:01

Hej alla godingar!!..Finns här några läsare kvar lr??(A) Jag vet jag är UR USEL på att uppdatera.... sorry babes.. upptagen kvinna..:P..Nej men känns så iaf... Dagarna går så heemskt fort,

Man hinner vakna,göra ngt sen e det juh kväll och dax för att sova för både mig & barnen.. SJUKT!!..Mina dagar brukar gå sjukt sakta annars, Men icke nu de senaste 2-3 veckorna.. full rulle HELA tiden,men men... whatever^^..hehe..

Min älskade vän Gittan i HBG påminde mig om bloggen idag (A)Du får fortsätta med det gumman,så ni får uppdatering^^

Iallafall om ni MINS så skrev jag juh sist att Teddy ( Min Hund) skulle till veträren som igår (Tisdag), Och bli kastrerad, Lämnade min lilla prins där igår 8.20, Sen hämtade han 14.00 ca!..

Allt hade gott jätte bra, och alla på kliniken verkligen älskade min lilla prins. Många som ville ha honom & en hund precis som han=) Och frågade vad jag gjort för atthan skulle bli så snäll,fin o varm av sig..:) Kul o höra sånt av SPEC vetrenärer!..Då blir man sådära lite extra glad^^..

Men allt hade gott bra iallafall:) nu ska han gå på smärtstillande i 5 dagar, återbesök på Lördag (Efter 4 dygn) Sen på Fredag nästa vecka den 16/4 ska vi dit igen på återbesök:)Och han ska ha krage på sig tills sista återbesöket OM vetrenären inte anser att han ej behöver den merän tills lördag efter besöket:)Håller tummarna. Tycker så synd om honom med krage o allt.hehe passade på att ge han 1 års sprutan igår oxå när vi endå var hos vet + kollade hans chip=) japps det satt där det ska^^

Igår medans han vart hos veträneren passade jag på o handla hem liite nya saker till han=) Bla en del nya leksaker,tugg knutar pipleksaker Mm, Nya biabädd baby blå, o några goa ben=)..*L*.. M.m =)

Men jag har inte gjort något speMciellt med honom,Många långa långpromenader,massor av belön,lek med andra vovvar & även med Matte:) och massor av mys & kärlek!.Såå har juh inte gjort spec mkt. merän *normalt*Lr?..

Okej han får nooog väääldigt mkt av varje =) *L*


Nej Nu måste jag ut med Teddy & kissa, sen ska jag möta Linda o Umgås en liten stund sen hämta barnen och sen ut i stugan o bli bjuden på grillad mat av mamma & Alf=) Synd teddy inte får följa med:( Han ÄLSKAR vara ute i stugan & gå lååång rundor!!.

Så plutte grisen får vara hemma och ta det lungt,  & så får jag stänga ut katterna i köket för dom får inte vara nära hans sår pga infektion risker osv mm.


Så blir ut med dom i köket,klä sig,kissa han sen kommer Linda & Lilla Leon ska bli kul o träffa han ääntligen ej gjort det ännu:P.Dålig stil Linda:P*skratt* skoja gumman. Vet hur det e att vara *ensam* med litet spädbarn, :)...


Blir kanske en fika vi tar, ute o går en runda lr tja vet ej vad som händer..hehe..=).*L


Köpte även mig en digitalkamera igår, behövdes.andra vart sönder + försvunnen,:( Så nu kan jag ta nya bilder igen:)..*L*

Solen skiner idag och det e fruktansvärt FINT väder ute idag:DSkööönt..

soool & värme LOVELY:D*L*..


Nej klä mig nu o göra det sista sen möta Linda & leon!!..

Ha de bra alla..

Kramar Malin & teddy & barnen & katterna=)

 
 
Linda, mamma till leon

Linda, mamma till leon

8 april 2010 20:44

hihi dålig stil :P
japp nu har jag sparat den!
Var de skoj igår? Gott och grilla ?:)

http://www.liindatherese.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Presentation


Här kan du läsa om mitt liv som ung tvillingmamma, Mathilda & Alexsander e födda 20050829,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards