Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

NU e jag på benen igen!

Av Malin - 19 mars 2010 15:43

Hej alla sötnosar.. NU e jag på benen igen. verkligen varit nere totalt sen sist jag bloggade... Ber om ursäkt för ni har fått lida av det ni få som läser bloggen;)..*L*..


Men nu e jag iallafall på benen igen, och tänker uppdatera som innan:) Minst  1 gng om dagen=)..*L*..


Har hänt lite saker sen sist... Bla. Bells Har kommit hit hon kom i Onsdags:).,kattungarna springer som bara den runder i HELA lägenheten mer lr mindre,=) Har börjat äta *vanlig* Mat.. lite lätt bebis blöt foder=)

Duktiga skitkatter=).hehe.


Igår var veerkligen en tung dag..:O..Gick upp 7, gick och lämnade barnen på Dagis till halv åtta kvart i åtta , Hem med hundarna,sätta sig o kika nyheterna,sen kom mamma vid 10, och då tog vi hundarna på en lååång runda ut till försäkringskassan / skatteverket, Sen vidare till lite andra ställen och lämnade in några papper:)..

Sen hem,Ut med mammas hundar, sen hem till oss och lämna mina 2. Och sen ner i stan.Först bjöd mamma på GOD kina Buffe,Sen gick vi till Gina, och mamma shoppade loss där inne lite=) snäll som jag e så fick jag med liiite (A)..hehe.. 3 linne/tunikor 1 par leggins=)..


Sen efter gina,apoteket, Hämta ut Emilias medecin, och sen även fick jag stopp & väx. Så nu ska det slutas bita på naglarna när man e nervös osv:P..

Sen var jag tvungen att rusa till dagis för att hämta huliganeran + lämna Emilia på Kören=) Sen hem, Tog de lungt,mamma kom o lämnade mina grejor, sen hem., Sen kom Linda vid 7 tiden och då gick vi en runda med hundarna, sen upp till mig, sen tog det lungt satt och snackade,kollade tv osv.. Alltid trevligt=)..Sen Sova Linda här, & jag gick ut med hundarna sista rundan, sen la vi oss och kikade tv 30 min sen släckte Linda Tvn.^^:)..Sen somna vi gott:P..hehe..


Idag var barnen hemma från dagis, så vi kunde sova ut:) Vaknade vid halv nio tiden, sen la vi och mös i sängen lite till barnkanalen till ca 11. Sen gick vi ut med vovvarna,åt frukost sen lite lunch,Sen kom mamma och hämtade oss, och vi gick ner till stan och handlade hem lite food. Mamma sa ta du bussen hem med påsarna så går jag med barnen =).. (Dom cyklade) Snällt, Så vart hemma liite längre än dom;)Hehe..


Mathilda & Alexsander har börjat cykla som bara DEN på sina cyklar nu, & vi e i stort sätt ute HELA dagarna,.. pga det UNDERBART fiiiina vädret vi har fått här nere i skåne=) med + grader, solen strålar, och himmlen e blå=)..riiiktigt skönt att känna att våren e på god väg:)..


Snön e helt borta här oxå=)..skööönt=)..*L*..


Nej nu ska jag & barnen springa ner till Hemköp och handla hem lite ikväll:)..Får se vad det blir.Ska iaf ha mina älskade chillinötter hehe..total noja på dom känns det som:PHehe Meen guud vad det e GOTT=)..


Neej ha det bra alla.


Alla ska väl ut & festa ikväll ??..Hoppas ni får en trevlig kväll,festa lite för mig med^^..Blir en lugn hemma kväll för mig, hela helgen och kvällen=) Ej barnledig denna helgen.. Får se hur det blir nästa=)..


Ha de så bra alla..


Kramar Malin

 
 
Linda, mamma till Leon

Linda, mamma till Leon

19 mars 2010 22:53

Tack så mkt gumman, klart du ska få ösen, fixar det imorrn eller på söndag :)

http://www.liindatherese.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Presentation


Här kan du läsa om mitt liv som ung tvillingmamma, Mathilda & Alexsander e födda 20050829,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards