Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Malin - 3 mars 2010 18:54

Hej alla sötnosar.. nu tänkte jag faaaktiskt vara så snäll och be er rösta på mig som veckans blogg hos min älskade underbara vän Niklas i hans blogg... Ni röstar i högerspalten på hans Blogg, och INTE i kommentar, För då inte sääkert han hinner med o räkna era röster just för min blogg:).*L*..Ni kan rösta många gånger på en & samma blogg :) Men här e iallafall länken direkt till det inlägget: JAG E NUMMER 6!!!http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2010/03/rosta-i-hogerspalten-pa-veckans-blogg.html


Så nu tycker jag allt ni ska vara snälla mot mig och rösta:D..:)..*Ler*..


Uppdaterar mer lite senare...

Ha de bra alla...Kramar Malin



Av Malin - 3 mars 2010 03:02

Nej jag kan tusan inte sova i natt heller...*suuck* Har nyss pratat med min Babe Från GBG  över en timme:D..*Wiie* hehe...

Sitter just nu inne på en hemsida,msn och bara tar det lungt..Jag e veeerkligen ÖVERTRÖTT så det skriker om det:P..Haha..


Camilla ville jag skulle med ut på Fredag i HBG=)TIll Harrys, Aldrig varit där,Så ska bli kul=) Har liite och fixa med tills Fredag då, Hehe. Men ska försöka hinna med allt imorron(ONSDAG) :)..Senast torsdag ska allt vara klart =).hehe..

Jag har faktiskt aldrig festat med Camilla, Så de ska bli kul faktiskt.hehe...Kul vi fått kontakten igen osv=)..

Så ja håller tummarna=).*L*..


Vf ska allt vara så svårt, vf ska du vara så annorlunda??...Det e nästan lite jobbigt, men men.,lägger allt det på Hyllan så får vi se om det kommer ner från hyllan igen och/Eller om det stannar kvar uppe på Hyllan,


Fast nu när jag skriver detta inlägget börjar jag känna mig trött..kanske ska snart pröva sova? så man får 2-3 timmars sömn iallafall??...hade varit skönt iaf,,

Så imorron tänker jag ta det lungt och vila rätt mkt hela dagen, Upp till skolan O snacka med Ulla, Annars inget..men men..Den biten löser sig iallafall=)..*L*..


Nej prata lite med sötis Camilla på msn ett tag till o folket på internet en stund till sen blir det sängen..



natti alla..

kramar Malin

Presentation


Här kan du läsa om mitt liv som ung tvillingmamma, Mathilda & Alexsander e födda 20050829,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards