Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Malin - 1 mars 2010 17:28

Hej alla Nu e jag & teddy + barnen hemma:) Blev en runda på en & en halvtimme med Teddy,Mamma,Hugo & Ludde :)..Sen hämtade jag barnen på vägen hem,


Så nu e vi hemma och varit hemma i ca 1 timme, Mathilda & Alexsander kollar på film just nu,Och varvar ner efter dagis kycklingen är i ugnen nu:) Ska Bli gott med lite mat....


Har även suttit & fixat med en blogg som endast kommer skrivas om Star & bebisarna + bilder på den bloggen, Så ni som vill följa dom bättre än vad ni kommer kunna via denna bloggen så följ deras blog ist :)...


Här har ni adressen http://starsbebisar.bloggplatsen.se/


Ska ta hjälp av Mathilda & Alexsander nu innan kycklingen är klar oxå och ta nya enskilda bilder på Armani,Gucci,Chanel & prada:)..


Ni får ha de så bra så länge:)...

Kramar Malin

Av Malin - 1 mars 2010 14:46

NU blir det till att gå ner till djuraffären för att möta upp mamma,min syster deras 2 hundar, sen bege oss ut med teddy,ludde & Hugo på en långrunda på 1-2 timmar:)..Får se vart vi går:)


Ska ta nya kort sen på bebis tjejerna, och lägga upp här på bloggen sen=)...

Får nog ta hjälp Av Min sessa & prins:).. Så nya bilder kommer på dom alla..



En fråga .. När ni hör Namnet Armani, tycker ni det e pojk eller tjejnamn då??=)...Nu när alla e tjejer så måste de juh ha tjejnamn alla 4a=)..


Nej nu ska jag dricka upp sen klä mig och koppla min lilla snutte vovve Teddy, så hörs vi senare..


Kramar Malin

Av Malin - 1 mars 2010 00:09

Jag & Teddy har haft lite. Teddy & matte mys nu ikväll..hehe... Myst massor nu när han e här hemma igen:) MIn lilla sparvel..sötaste & finaste vovven Ever:D..<3...Teddy alltid lika fin som alltid<3.MEdans jag ja jag ser för jävlig ut*skrattar*... Skit trött efter 5 timmars resande  idag.. Suck.. Sen att bussen hem från gbg bart fullsmockade vart juh fruktansvärt jobbigt..försökte vila en del, MEN satt runt en jäkla massa knäppt folk,som såg helt läskiga ut, så man vågade knappt somna juh då kanske dom skulle sno mina grejor i väskan:P..haha...Man vet juh liksom inte juh^^... Inbillar mig alltid massor:P..haha... Men jo jag somnade och ALLT vart kvar i väskan:D..hehe..Så dom var nog inte så läskiga endå:P...hehe.. Men här får ni  några bilder på mig & teddy som e tagna nu vid 00.00 =) Fixat batterier oxå nu till kameran=) Så blir nya kort på bebisarna under morgon dagen (måndag)...=)..



Teddy & Matte Mys..;) Snygga vi e va;)

      



Nu har Teddy fått sin sista runda för lite merän en timme sen, så nu sitter jag & väntar på att bli helt trött så jag kan krypa ner i min säng bredvid dottern... <3 mammas sessa..<3

Min lilla Prins sover så gott i sin säng, Men Sessan vakna o hade lite ont i magen så då fick hon krypa ner i Mammis säng , Så nu ligger min sessa o sover i min säng.. så blir o krypa ner till henne snart o pussa lite på henne sen sova:) dagis & skola imorron:(..


Sov gott alla...

Kramar Malin


Presentation


Här kan du läsa om mitt liv som ung tvillingmamma, Mathilda & Alexsander e födda 20050829,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards