Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

varit mkt sen sist

Av Malin - 10 mars 2010 13:53

Hej alla..Förlåt för den ur usla uppdateringen här inne + på starsbebisar´s blogg.. Men har verkligen inte mått bra, sen har jag haft en hel del besök på den senaste tiden,Och sen inte kännt ngt sug över att  blogga med tanken på hur dåligt jag mått, då hade det bara blivit massor depp inlägg..och det vill ni väl inte läsa om?


Mår fortfarande dåligt pga saker,vissa saker, Men förhoppnings snart vänder sig allt och jag börjar bli pigga o glada Malin igen... Trivs inte i mig själv när det e såhära som det e nu,Försöker komma undan man det går inte!...Men nog pratat om det:)..


Idag ska jag träffa min älskade Vän Evelina och ut och gå med Teddy + barnen:)... Får se när hon behagar att höra av sig:P..hehe. Barnen hämtas vid 16.30 idag så. Blir ut och gå en runda, sen hem o laga mat,sen blir det time to bad för deras skull:).hehe..


Imorse vaknade jag 7.10 av mobilen ringde på alarmet. Men Mathilda & Alexsander la och sov fortfarande i sina sängar i sitt rum!...Blev ren förvånad, Då dom brukar vara vakna en stund innan jag stiger upp ur sängen, Och då innan klockan ringer så man får stiga upp tidigare,men idag blev jag riktigt förvånad att dom sov 7.10 och fortfarande inne i sina sängar i deras rum:).hehe.. Mina älsklingar!..Ska ta med Kameran idag på rundan och försöka ta nya bilder på dom:) Så får ni se dom här i bloggen sen?!?:)..


Vad händer annars i veckan?? Söka jobb, Städa,tvätta,melodifestivalen på Lördag kväll..Meen inte kul alls o se på det själv:(.Så får se om jag hoppar det, lr lyckas fjäska hit ngn o kolla på det med mig.*Ler*..

Vi får helt enkelt se vad som händer:)..*L*..


Idag e jag jätte frösen,fryser hela tiden:( även här hemma och inne i värmen..*suck*...Men de går väl över:)


Jag känner att jag bara måste åka här ifrån just nu en helg eller en vecka vad som helst!!...Jag vill bara iväg!!...Vill till Gbg, Där Kim e och veerkligen reda ut allt mellan oss.:(..Kanske ska åka och överraska honom??..Nej då får jag kolla först så han e hemma^^ Så man ej åker i onödan=) E juh inte gratis att åka till gbg.. 300:- tur & retur!.inte mkt,

Men endå..jaja får väl se hur och vad jag gör.. meen lösa allt mellan han och mig är ngt jag verkligen ska försöka med!.Sen får man se om han oxå e villig till det.fast det känns inte som det. men ska försöka prata med han under dagen/ikväll osv...Vi får väl la se hur allt går!!...*Håller tummarna att alla löser sig och blir bra mellan oss igen vill inget annat*


Nej nu ska jag fixa mig lite här hemma,sen vänta på Evelina ska höra av sig...


ha de bra alla så hörs vi senare...Kramar Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Presentation


Här kan du läsa om mitt liv som ung tvillingmamma, Mathilda & Alexsander e födda 20050829,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards