Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

Försöker förstå mig på dig!.

Av Malin - 7 mars 2010 22:48

Ja jag försöker VERKLIGEN få stå mig på dig!!...Sen jag var hos dig för en vecka sen idag exakt, så har du vänt totalt,du hör ALDRIG av dig, inte ens om jag messar dig.. INGET svar,på msn INGET svar, Ringer jag,svarar du, du mumlar ngt och sen lägger du luren i örat på mig..Jag fattar nada..!!..:Du säger det e pga du har mkt på Jobb.Men JOBB 24/7 VARJE dag??...Nejje det tror jag knappast..för så länge och mkt får man inte ens jobba juh!!..Jag försöker verkligen,Men frågan e hur länge man kommer stå ut:(..Och verkligen orka och stå ut och bara acceptera och acceptera.!!...du skriver EN gång per dag på MSN men det e oxå typ max 6 meningar sen skriver du BRB. MEN inte kommer du tillbaka:S..Neej du skiter i att skriva igen, du svarar inte om jag skriver,du svarar inte på sms heller..Jag blir förvirrad, DU betyder otroligt mkt för mig... men frågan e hur man ska stå ut??...HUr länger tänker jag acceptera detta?? att Bara vara en luft för dig?? Älskar juh dig, Men jag blir så himla ledsen. har gråtit i stort sätt HELA veckan! Och har knappt sovit ngt på HELA veckan pga detta och DIG!.För jag inte kan komma till RO i min kropp,kunna slappna av, De få gånger jag sovit och somnat det har varit allt från 4 på morgonen till 8 på morgonen efter jag har lämnat barnen på DAGIS!!.. Då har jag somnat av ren utmattning och gråtit mig till söms!!.Jag VILL må bra igen,Vara gamla glada spralliga Malin igen!.Men detta kommer ta tid att komma över, OM man ens kommer göra det!!..:'(,.Förutom i Onsdags då UNDERBARA sebbe var här , Och i Fredags när jag var ute med Camilla & Company.Och idag när jag börjat få kontakt med Niklas, .. Men alla andra dagar i stort sätt har jag nog säääkert gråtit & varit förvirrad. Jag har ringt en massa samtal och verkligen ALLTING skiter sig nu..Måste fixa dom sista papperna och skicka in DIREKT!!..


JAG STÅR INTE UT MKT MER SNART!!!!HUR LÄNGE SKA JAG ACCEPTERA OCH TA EMOT ALL DENNA SKIT??..BEHANDLAD SOM EN SKUGGA. SOM EN SKIT UNDER SKON. E DET VERKLIGEN ETT BRA LIV FÖR NGN?!?!ELLER ATT BEHANDLA NGN SOM DET, MÅR MAN INTE DÅLIGT SJÄLV DÅ?!?.

FÖRSÖKA STÄLLA SIG IN  OCH VERKLIGEN KÄNNA EFTER HUR DET KÄNNS?!?!...DET GÖR FRUKTANSVÄRT ONT I HELA KROPPEN,SJÄLEN OCH HJÄRTAT!!...:(


JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT ALLT KOMMER LÖSA SIG MELLAN OSS SÅ VI KAN FÅ DET BRA TSM IGEN!!..


STÄLLER MIG FLERA GNG OM DAGEN DESSA FRÅGORNA, VARFÖR GÖR DU DETTA MOT MIG?VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DET??MÅR DU ENS DÅLIG AV ATT BEHANDLA MIG SÅHÄRA?TÄNKER DU ENS NGT PÅ MIG?JA JAG SKULLE KUNNA SKRIVA HUR MÅNGA ANDFRA FRÅGOT SOM HELST SOM KOMMER UPP I HUVUDET HELA TIDEN..


Nej jag ska sluta skriva om det som jag skrivit här ovanför!!..Jag blir bara ledsen av att sitta och tänka på allt detta och sitta och skriva det. men Antar att allt löser sig till sist??...Jag håller som sakt veeerkligen tummarna att allt kommer gå bra och vi hittar tillbaka till varandra <3...


Nu ska jag ta mig en kopp Te sen Ringa till Niklas,


Ha de bra alla..

Kramar Malin



 
 
Ingen bild

milla

8 mars 2010 02:35

usch.. gumman, du förtjänar BÄTTRE!

 
Niklas C

Niklas C

8 mars 2010 13:23

Nu är vinnaren i "Veckans blogg" utsedd. Titta gärna in och se vem som vann...

http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2010/03/veckans-blogg-denna-vecka-ar.html

*Kramar om* Du ska ju inte må så här dåligt ju! *Kramar igen*

http://thelifeofniklasc.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Presentation


Här kan du läsa om mitt liv som ung tvillingmamma, Mathilda & Alexsander e födda 20050829,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards