Direktlänk till inlägg 30 april 2010

Kanske flyttar om några Månader eller år:P :)

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhet i närheten av Elin & kunde flytta från SKÅNE helt & hållet!!.. Har funderar LÄNGE på det. då det är en massa problem här nere hela tiden & jag mår JÄTTE dåligt.. Det e ingen som vet hur jag igentligen mår då jag trängar in det djupt in i mig så det inte ska komma ut osv & inte märka osv...


Får kika mer på det. & vad där finns för möjligheter för både Mig & barnen... Osv....

Finns en del jag ska ta tag i här nere först.. så vi får se.. men inom Någon månad MAX något år så ska VI Bo UPPE i DALARNA!!.OM inte Elin hinner flytta neråt innan...:D...*L*...


Elin e verkligen en vän jag kan prata med OM allt..som jag vet ALDRIG skulle gå bakom min rygg,ljuga,hitta på massa falska saker osv... anklaga mig för en massor osv.. Elin e helt enkelt en PERFEKT vän!!.Sån man behöver fler av...<3...Men jag e glad jag har Elin<3...


Barnen sover dom var så trötta så dom såg i kors nästan, & Hundarna sover oxå:)...


Förresten nu var det JÄTTE längesen jag bloggade juh, Vi har fått en ny familjemedlem & Teddy har fått en flickvän:)..*L* Dvs En Lten tik på 11veckor  (+1) dag^^...

Jackrussel/papillon.värdlens sötaste o dö go=)..

Kattungarna e 10 veckor O 1 dag nu=)..Så skilljer exakt en vecka mellan dom=)..*L*Alla 4a har fått ett hem. & det var 2 av varje!:).Attans.Annars skulle vi behållt Armani..Men han får oxå flytta till ett nytt hem:)..


Här kommer förresten några bilder på Wilda (Valpen ) & även på Teddy:) & varsen på Mathilda & Alexsander:)<3



            


Vist e dom fina??


Nu ska jag Ner & hämta sista tvätten..kram alla


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Av Malin - 10 april 2010 09:30

Gomorron alla!.. Vaknade till strålande sol som sken in i rummet rakt på mig..Jobbigt men härligt ändå=)..*L*...   Idag nu klockan 10.00 ska jag & Teddy till vetrenären för återbesök för hans operation han gjorde i Tisdags:) vad jag ser så har ...

Presentation


Här kan du läsa om mitt liv som ung tvillingmamma, Mathilda & Alexsander e födda 20050829,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards