Direktlänk till inlägg 1 april 2010

haft strul med bloggen:(

Av Malin - 1 april 2010 23:16

Heej jisses äääntligen kan jag blogga igen... haft såånt himla strul med bloggen..*suck* SÅ Inte kunnat uppdaterat bloggen:(

Hoppas ni har haft det bra endå:)..


I fredags hämtade Bengt & Lonni tvillingarna, och dom kom hem i går (onsdags) I fredags var jag ute med några vänner, lördags åkte jag & Teddy in till HBG för att träffa Gittan,stefan & Rex!Vi skulle sovit där, Men slutade med att bara Teddy sov hos dom... deras granne bjöd med oss ner till Charles Dickens i HBG för att lyssna på Livebandet Dogman tror jag dom hette..;) från landskrona var dom desutom;):P..Hehe... Men jag var FRUKTANSVÄRT trött.. heeelt sjukt så trött jag var:O...

Frågade Gittan & Stefan om Teddy kunde vara hos dom tills dagen efter (söndag) Och det kunde han, så jag åkte hem vid 1 tiden, och la mig NÄSTAN direkt.Först kom en killkompis Upp och hälsade på & snacka liite strunt innan han skulle vidare^^Sen la jag mig, Åkte hem till Gittan & stefan då på söndagen,bjöd dom på resurang mat för dom e sååå underbara dom två allså ställer veerkligen upp i vått & tort<3...


Sen på kvällen åkte jag,Josse o Teddy hem till mig, Tog de lungt,kolla tv,snacka o så!!...Sen i måndags vart vi nere i stan o handlade lite, sen hem & packa och så åkte jag till Göteborg i Måndags kväll..var framma halv elva:P.Så mötte Sööötisen Malin upp mig 40 min senare=)..*L* Hem till henne ta de lungt sitta o snacka o mysa, Sen mådde en kompis till henne dåligt,så vi åkte hem till han & var där hela natten + sov där, Sen på eftermiddagen på Tisdagen åkte vi in till stan i GBG och gick på Universeumet:)..*KUL SOM FAN*Ursäääkta svorordet* ^^...

Men det vart kul & spännande, sen ner till stan igen handla lite, sen käkade vi på resurang=),...


Pratade med Kim lite på tisdags kvällen, sen åkte jag in till stan & mötte Malin på bussen hem till henne. Hem till hon,tog de lungt.,snackade,beställde biljett till min hemresa. Sen vart vi sååå trötta.. så vi gick o nanna, Hon ringde en kompis o snackade. Vart vist såå hmla trött så jag hant däcka faaastän Malin la tätt in till mig & nära o snackade i telefon, DÅ e man trött:D..*L*..

Onsdag,åkte vi ner till stan Igen, skulle pierca mig men de hade ingen ledig tid:(..Så vi gick o Käkade Sallads buffe ist, sen in till Nordstan och handlade lite. Sen var det dax för min söötis att åka till jobb, & jag fick gå in till centralen och vänta på bussen, sköönt dom hade 2 bussar som körde min resa,*L* Så man kunde bre ut sig..hehe som vaanligt så däckade jag på bussen=)Tur mamma ringde o väckte mig vid halv 6 =)..


Me And My sweetheart Malin <3

   <3



Vart hemma runt 19 igår kväll (onsdags). Mamma var hemma hos mig med barnen sen mös jag lite med mina älsklingar, sen la dom sig, sen tog bara det lungt...la mig väl vid tolv typ..


Sen idag (torsdag):..


vart jag hos vet & köpte hem medecin till kattungarna,dom har blivit dåliga i magen:(...

Sen efter det,hem ge dom medicin,sen gick jag & barnen & Evelina ut till lekplats:).:Var där ett tag, sen gick vi hem till Min mamma  O fikade o tog de lungt:)Mamma bjöd på mat ^^ sen gick vi hem till oss, tog de lungt. städade sen la jag barnen,Jenny var här o vi satt o snacka lite kolla tv o se=)Sen gick hon hem & nu sitter jag här:(...

Ringde vetrenären hemmifrån Mamma innan och beställde tid till Teddy på Tisdag till kastrera honom, Så 8.10 på Tisdag ska jag lämna min lilla råtta hos doktorn så han blir av med sin manlighet...Naawe.hehe...


Neej nu pratar jag med Min sutta från gbg =)..Hon Saknar mig;) & jag henne självklart:D*L*...


Nej ha de bra alla...


Kramar Malin



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Presentation


Här kan du läsa om mitt liv som ung tvillingmamma, Mathilda & Alexsander e födda 20050829,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards