Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Malin - 6 februari 2010 13:19

Hej alla, Saknat mig?:P..Hehe. Jag och barnen e hemma hos pappa, och har tagit hit min dator oxå och kopplat upp mig på pappas internet, SÅ bra och kunna sitta vid datorn igen:P hehe, Jag och barnen ska äta här hos pappa idag, + sova här,vi ska skulle hit som imorron oxå,men tycker det tjäns onödigt och att gå hem och sova sen hit igen imorron bitti så tog med det vi behöver för att kunna sova här:).Så hela dagen,natten + morgon dagen kommer jag kunna skriva i bloggen,sitta på msn och annat=)

E hemma hos pappa,och umgås med lillebror, Lillebror och sonen spelar xbox =) hehe,Och jag och Dotter sitter och tittar på och teddy ligger och sover mellan lillebror och sonen=) hehe..

Vi ska väl ut i snön senare och göra lite snöänglar och sådant=) Hehe..Sen ska ja hjälpa pappa laga mat snäll jag e va??^^

Hehe..


Nu under dessa dagarna jag ej har haft internet så har jag inte ringt eller messat någon typ bara för att SE om någon hör av sig, Och gissa vad?? INGEN har hört av sig FÖRST till mig...Tycker det e hemskt dålig stil av alla som kallar sig mina vänner, KUL Ni har visat att ni bara e lögnare,och falska personer,TRIST läge, Men det e ni som förlorar på det inte jag, Tycker bara det e trist och dålig stil.men men det e min tanke..


Börjar räkna ner dagarna för Göteborg resan oxå=) jag längtar HEMSKT mkt...Det ska bli så JÄKLA kul och skönt med för den delen:)..hehe:)

Ska även till frissan den 18, dagen innan =).


Ne skriver nog mer senare idag=)

Ha de bra alla.

Kramar Malin


Ovido - Quiz & Flashcards