Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Malin - 2 februari 2010 22:12

Bort glömd? Ja det verkar jag vara både idag och igår,?!? Då jag har märkt att det ALLTID måste vara jag som skriver till 2 personer, så bestämde jag mig för det i söndags kväll att sluta skriva till dom först,Och gissa vad. Jo INGEN Av dessa 2 person har skrivit något till mig på dessa 2 dagar fastän dom både varit online på MSN tex, och på sidor vi e medlemar på alla 3 och vi varit online samtidigt, Inte ett ljud, så fine e det så dom ska ha det,så ska dom få det oxå, För jag tänker minsjäl INTE vara den som får jaga,alltid höra av mig först till dom så det e slut med det nu,


Sitter just nu och kollar på paradis hotell,Finalen idag :) Får se vem som vinner=) hehe..


Idag har vi faktiskt bara varit hemma, och myst och tagit det lungt, vart ner till Affären lite innan i förmiddas oxå jag och barnen o pantade lite burkar och handlade hem lite =)..


Sen vart jag på möte innen idag, och sen har vi även haft snöstorm *suck* denna jäkla snön allså, så himla trött på den:( Vill ha vår & Sommar nu :)


Mamma o Emilia var här oxå innan och passade Mathilda & Alexsander medans jag var på mötet, Sen åt vi tsm,Sen kom mammas gubbe oxå hit efter jobb och oxå åt och vi snack och umgicks och satt och prata=) hehe..


Vi satt här hemma innan och mamma,jag, och alf  gissade vilken dag vi tror Stars bebisar kommer + hur många vi tror där kommer hehe..


Så här ser det ut :

Alf: Tror den 10:onde och att där e 3 bebisar

Mamma: Tror den 13:onde och att där är 2 bebisar

Jag: Tror den 14 onde och att där e 3-4 bebisar


Hehe så vi får väl se om Någon av oss hade rätt, :) Hehe återstår att se*L*.


     Naaaawe jag e juh bara för söt;)


Nej nu orkar jag inte blogga mer...

Kramar Malin

Ovido - Quiz & Flashcards