Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Malin - 28 februari 2010 20:05

Sådär nu e jag hemma från Göteborg, Har haft riktigt kul i helgen hemma hos Niklas,Mattias och sen Sötnosen Kim=)..*Ler*

Åkte juh dit som i fredags,Niklas mötte mig i stan även Malin, Malin fråga om ja ville med ut, Så sa jag att de kan ja säkert:)..

Men sen så skulle Mattias ut, Så tyckte det var taskigt att åka från Niklas och låta han sitta ensam hemma:(..*stackaren då juh* Hehe..

Så messade Malin & berättade det, och det gick bra iaf inga sura miner*Vad jag märkte* Hehe...

Så snudde jag Niklas tv en timme på kvällen mellan 20-21 :D Sen så satt vi och snackade, Sen så startade vi en skräck film... *Djur Kyrkogården*

Först tyckte jag inte det vart någon märkvärdigt med den, men sen längre in i filmen så blev den juh äklig. Hehe. Men bra vart den:D Vi kollade även på Forgotton tror jag filmen hette..=) Bra den oxå.. Så vart en lugn film kväll hemma hos dom  Fredags:)... Vi hade fruktansvärt kul med MASSOR av skratt:D..*L*Vart nästan så man la dubbel viken i mellan åt..*Skrattar*... Så den kvällen lär man INTE glömma  första hand=)..*Ler*..


Sen Lördagen, vart det melodifestivalen, Men jag & Niklas åkta hem till Kim <3 och vart där ett tag, sen åkte vi hem till Niklas igen + Kim följde med:)Myyys=) Vi hant faktsiskt hem till Niklas & Mattias typ 10 min INNAN melodifestivalen började:) Så det vart juh bra=)..*Ler*.hehe..Sen ville Malin vi skulle följa med ut, Men dels så hade inte Kim sitt Legg med sig, Så vi kunde inte:(Fick till & med Pussar av Malin ;)..*hehe* Ler*..

Älskar dig gumman <3..


Men vi hälsade på Malin,Esko och hans flickvän vid brunsparken lr vad den heter:P Pratade en stund.. sen gick dom åt sitt håll och jag & Kim åt vårt håll och åkte hem till honom...


KOllade film osv sen la vi & la oss. sen satte jag min mobil på ringning vid 11 för att hinna in till stan igen och träffa Niklas 13.och fika o så innan jag skulle åka hem 15...!!..Men Kim var döö seg & få upp, fick inte alls upp han:( Så fick bege mig själv.. JÄTTE bra..eller INTE... Satte mig på fel buss.. KOm på det typ efter 3-4 hållplatsen & frågade buss chaffören och jo vist vart jag på fel buss...*paaanik*... vart o kliva av o gå över gatan & sitta och glo  över 30 minuter innan bussen kom..*suuuck* Mitt ute i ingenstans,och helt off när det gäller gbg hittar juh verkligen inte bra där..Men Men Bussen kom iallafall och jag kom på rätt buss båda gångerna Både in till partille centrum + ner till centralen inne i gbg=)..Så det vart juh iallafall bra:P men stackars Niklas fick vänta på mig i 30 minuter på mig:(...Men väl av bussen så gick vi & käkade Tacos Buffe=) MUMS=).Haha.. Åh sen gick vi tll Topman!.Snygga kläder där=).Hoppas niklas får jobbet där inne:D*Håller tummarna*..

Sen in på hemköp för o köpa liite saker att ha med på bussen, så blev cola,clementiner och gott & blandat*Asg* haha.. Sen begav vi oss till bussen..


FYFAN vad full den vart:O... Dom hade nog till & med tagit fler beställningar än vad bussen rymde:/*Suck* Men alla fick plats iallafall:p..Meen usch vad jobbigt att sitta på utkanten typ. hatar det, Vill sitta in mot fönstret, så man kan sova bekvämt:P...Men icke. men när vi kom till Halmstad och folk hoppade av blett det ledigt på annat säte.. Så satte mig där, och satte mig till ro & Däckade i stort sätt direkt:P..hehe. Vaknade av ett sms, läste det, kollade ut, viste ej vart vi var men skulle vara typ en timme kvar tills vi vart framme i hbg... Så somnade om :P Vaknade precis när vi kom in till hbg. TUR:D Tänk så hade man åkt för långt:P dock bara till Malmö då,MEN endå lixom..hehe..

Men jag vaknade och hoppade av rätt:D:P.Tog bussen hem från hbg, Så vart hemma typ kvart i 7.. kramade och pussade MASSOR på Mathilda & Alexsander & teddy:D... Så har nästan nyss lagt Mathilda & Alexsander:)...& Teddy & star & bebisarna går bra ihop, Star låter Teddy lukta på dom & han e så snäll & duktig så han lägger sig ner och låter dom lukta på han & han luktar på dom & tvättar dom, SKÖNT..!!..

Så nu har jag min älskade Teddy hemma oxå:)..*Äääntligen* Skönt med sällskap om kvällarna när barnen sover=)..Hehe..


Nä... NU ska jag myyysa med Teddy & kolla filmen nu 21... Så hade bra alla..


Kramar Malin

Ovido - Quiz & Flashcards