Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Malin - 21 februari 2010 13:52

Vart nyss ute och klappa bebisarna lite o så:) Såg då att sötaste Armani hade tappat sin navelsträng hihi sötnos Störtsa av de alla:)..han e såå himla lugn och goo=)..Har man han i famnen cool lugn och tyst o bara njuter typ=).. De andra sprattlar mer=) Hehe..Sen något som ser så roooligt ut det är när två av Bebisarna ska ha samma tutte, och *bråkar* om den.. ser så himla rooligt..*catfight* hehe.. Ska se om jag lyckas filma det någon gng=)..hehe..Ser för roligt ut=)...

Och gulligt om inget annat:)..


Nejje ska göra mig en kopp te nu, sen packa liten väska till Mathilda & Alexsander=) sen ringa mamma och säga dom e redo=) så e e bara o komma o hämta de=) hehe..


Förresten suttit och ritat tatuering till mig nu=) Nööjd som bara den..:D.. Såå ska snacka med min tatuerare vad han tar för o göra den=) *Ler*. Så vet man=)..*L*.



Ha de bra alla..

Kramar Malin

Av Malin - 21 februari 2010 13:02

NU e jag HUNDRA % säker på alla 4 bebisar.. Där e 2 pojkar och 2 flickor:)...Sööötnosar..:)..


Dom e veerkligen fiiina=) Armani min favorit kille han e liite större än de andra 3:).Hehe.. Jätte fin=) Men alla 4 e givetvist jätte fiiina=) STar e veerkligen dukig på att ta hand om Armania,Gucci,chanel & Prada:)..Tvättar dom jätte bra, Diar dom bra och tar bra hand om dom:)..Såå duuuktig mattes sessa:)...



Idag ska Mathilda & Alexsander hem till min Mamma o hennes gubbe, och sova där tills tisdag eller onsdag:) snällt, skönt o va lite barnledig.längesen nu=)..hihi.. Ikväll blir det bara ta de lungt iaf, kolla film, Får ev besök av en killkompis ikväll oxå=) Så vi får väl se :)..Om han kommer hit lr jag blir sittandes här hemma ensam.Återstår att se=)


Har ni för planer för dagen då??


Hörs senare.. ha de bra kramar Malin

Ovido - Quiz & Flashcards