Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Malin - 7 februari 2010 15:51

När jag var ute med farmor,farfar,barnen,morfar,hunden så gick vi ner till stranden där det visade sig att isen är så tjock där att man kan gå på den ja även springa,kasta sig på den osv.Hehe Barnen tyckte verkligen det var jätte roligt och det gick knappt att få dom där ifrån:)Hehe, Men efter en stund så fick vi dom där ifrån, och massa bus hem från stranden och upp till morfar blev det med:) Härlig dag med andra ord med mkt skratt och glädje, kan dagen bli bättre??=)Hehe. Och jag tog faktiskt EN DEL bilder:D*Ler*  Jag kom ihåg det:D hehe..

Farmor & Farfar har kört hem nu och de e nog oxå redan hemma i deras mysiga hus i Åstorp:)...

Nu Sitter jag och pappa i köket med varsen dator:P, Barnen sitter i stora rummet och kollar på barnfilm, Teddy ligger inne och sover hos min lillebror i hans rum, Min bror har nog blivit sjuk:( Han sover hela tiden, han va vaken ca 30 min innan idag och kved över att han frös,hade ont i kroppen/armen,och han såg inte alls kry ut:(Och nu sover han igen/fortfarande:(..stackars min älskade lillebror,


Jag & Robin vi har alltid haft en speciell relation till varandra, Men vår relation till varandra blir MKT bättre och BÄTTRE hela tiden, Vilket jag e glad över, Han & jag har stort tillit till varandra,ställer upp för varandra osv,Så det ska vara mellan syskon tycker jag=).Så jag e glad..*Älskar dig bror*..:)..


Har en bra relation till Emilia min lilla syster med:)

Med min storebror,tja där vet jag inte vad jag ska säga, vi verken ej duga för honom längre,han hör aldrig av sig,man ser han aldrig online på MSN tex, Skulle man messa eller ringa så får man inget svar osv, Jag och Esbjörn vi har haft en speciell relation han och jag,verkligen en SUPER relaton, Men den sjönk till botten av Havet för typ 2-3 år sedan:(.Sen han blev tsm med sin flickvän/sambo,Mamma till hans son osv.. Men hoppas vi får upp kontakten igen, jag saknar min storebror som fan :'(...


Nej här får ni  se bilderna från turen ner till havet:)


                                       Mina älsklingar, Mathilda,Alexsander & Teddy :)


Sådär där har ni bilder från våran tur ner till havet=)Bara bilder på Mathilda,Alexsander & Teddy och någon enstaka bild e min Farmor & Pappa med på=)..Trevlig och härlig tur ner till stranden:)..


Nu ska jag vi snart börja på maten oxå=) Sen ska jag & Barnen & teddy hem ikväll, hem,duscha,bortsa tänder,ta fram kläder,sen dax för barnen och Sova och mig själv att duscha sen titta på film, Spide-man 3 ikväll:P Tror jag det e på Tv ikväll,Så får väl titta på den antar jag:)..Sen prata med Bengt & Lonni om helgerna:)


Imorron är det Matte lektion 10.30-12.00 som gäller.Sen efter skolan så ska jag ner till stan in o en väsk affär och kolla en sak till pappa,och sen även inom frissan och beställa tid för klippning den 18 onde:D Sen den 19 onde ska jag hämta ut min Mp3 spelar + åka till Göteborg. ENDAST 12 dagar kvar..WIIIIHOOO Låt dessa dagarna gå fort:D..Hehe..Star e beräknad om 6 dagar, jisses, så nu kan nästan bebisarna komma när som helst, Tänk så har dom redan kommit??hehe. Tror inte det, Men man vet juh aldrig;).Hehe..Så denna veckan blir en spännande vecka med massa förväntningar och förhoppningar:)..Kul, Sen får jag även internet igen i veckan, Så from detta inlägget kommer det nog vara dött, MEN ska försöka hem till pappa imorron efter stan oxå och låna hans dator och kolla mina grejor osv, har juh inte spec mkt för mig efter skolan och lektionerna och så då kan jag vara hemma hos pappa och umgås med lillebror lite=).hehe.Alltid trevligt:)..


Nej nu orkar jag inte skriva mer:D..

HA de bra alla..Kramar Malin..

Av Malin - 7 februari 2010 11:21

Kommer snart hem till Pappa:).Wiho.. Hehe, Pappa e och handlar lite nu bla lunch;) hehe, och annat till maten ikväll:D


Pappa tog M & A ida imorse, Gulligt och snällt lr vad?=) Han kom in & väckte mig 9 hehe. Lr ja han & teddy:P hehe, La o drog mig, men gick upp sen:) Sen ut med Teddy, sen upp o ge M & A frukost samt Teddy, Jag själv äter sällan frukost,Men ska försöka bli bättre på det om dagarna=) hehe,


När farmor & Farfar kommer och vi har fikat, så ska vi ut och gå en runda,=) Tar pappas kamera med mig och ska försöka ta många  bilder, så får vi väl se om där blir någon bra=) hehe, Tog några här hemma igår kväll:) Så lägger upp dom så länge:)...Så kommer där fler senare förhoppningsvis=)


Här kommer bilderna sen igår kväll tagna hemma hos Pappa inne i Lillebrors rum, Bild på Mathilda & Alexsander,Lillebror,Teddy :)


                          

Mamma Älskar er överallt annat Mathilda & Alexsander<3..


NU kom pappa hem från affären=) Så nu ska vi göra lite lunch=)

Sen kommer farmor o farfar snart=)..


Ha de bra alla så hörs vi senare..Kramar Malin...





Av Malin - 7 februari 2010 00:07

Kollade på Melodifestivalen innan ikväll,=) Tur Ola gick vidare,=)..

Hehe..


Efter melodifestivalen så startade jag en film, *Flickan som lekte med Elden* Rätt bra film faktiskt,Men hade större förhoppningar på den,Men den dög=) Hehe..Barnen ligger och sover nu inne i min lillasyster rum , Pappa la sig nyss, Robin och Teddy e inne på Robins rum, Teddy sover där inne inatt=) Och jag lägger mig i pappas extremt SKÖNA soffa^^ Hehe.

Den e så hemsk skön o sova i=) hehe..


Pappa bjöd juh som sakt på mat idag, FläskFilé,pommes o bea sås,=)MUMS..HEMSKT gott åt tills jag storkna nästan*skrattar*


Pappa har även beställt internet till mig nu.*SKÖNT*, En kompis skulle stå på Internet till mig,Men har inte tagit tag i det så antar hon skiter i o ställa upp på det,Men Men,Blir som innan mobilt nät,Men men..Shit the same, E van vid det.hehe, Och även bra juh att ha det oxå när man ska iväg, tex som den 19 till GBG och kunna surfa och underhålla sig själv med datorn och internet hehe.Så går juh alltid tiden mkt fortare=) *Ler*..

Har 3 tider att välja mellan den 19 som jag tänker ta någon av de:D men vi får se, Om alla 3 har lediga platser tar jag det tidiga vid 12.30 =) Så e jag e gbg till halv tre tre=).hehe.Destu tidigare destu bättre, Så får man mer umgås tid med Niklas :D*L*.hehe..


IMorron kommer farmor och farfar hit vid 12-13 imorron, df vi sover här,så man slipper springa fram o tillbaka typ:D*L* Så vi får se vad vi hittar på för skoj med farmor & Farfar imorron=),Snor pappas digital Kamera och ska ta MASSA kort *förhoppninsgvis* OM man inte glömmer:P*Skrattar*..


Nej ska kika runder lite till på datorn, Sen lägga mig i soffan^^ Hehe, Ska bara ta fram täcke oxå så man har något att bädda ner sig under när det väl blir dax o nanna=)*L*..


Hoppas ni haft en bra och trevlig kväll alla..Det har jag=)


* Kramar Malin *

Ovido - Quiz & Flashcards