Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Malin - 10 februari 2010 16:05

Idag var det skola 8.30-10.00 =) Sen åkte jag hem till mamma,fika, sen gick vi hem till mig och hämtade Teddy och sen gick vi till hundrastgården med vovvarna, så de fick leka av sig totalt.. Jag måste säga vilken väl uppfostrad och lydig hund jag har:)..Hehe. Han e juh helt underbar:)..Min lilla skit...Mattes älskling=)..hihi.

      

SÅ FIN MIN ÄLSKLING ÄR <3


Sen gick mamma och hennes hundar hem till sig & jag och teddy hem till oss, Packade, och hade mig, och sen begav jag & Teddy oss hem till Marie med all packning.. Fy sjutton säger jag, Glad vi bara bor 3 min från varandra, Trodde seriöst jag skulle brytas på mitten eller något*asg*...

Väl hit, La in grejorna i sovrummet, sen koppla in datorn och internet, sen kolla runder lite, satt ner i typ 45 min, Sen begav jag & Teddy oss mot silvergården för o möta upp Marie utanför hennes jobb... Den segisen lät oss stå ute i kylan i typ 15 min innan hon kom ut *morr* hehe..



Efter vi hämtat Marie på jobb gick vi hem och lämnade Teddy, Sen gick vi ner till stan för att skicka iväg ett blomster bud till en arbetskamrat till Marie som e sjukskriven, Blev fin Fint=).Hehe, Sen ner en tur ner till BBC, Och snacka med Anna, Ang Mathilda & Alexsander,Sen ner till citygross och handla hem saker till kvällsmaten,Sen till Mathilda & Alexsanders dagis och hämta dom,Sen till Lillemans Dagis och Hämta han + isac som e marie arbetskompis son, Han ska vara här ett tag,


Sen ikväll blir det ta det lungt, Kolla på tv, TVN e bokad till mig heeeela kvällen från 21-00 typ :P.*Sorry baby du får stå ut med mina program ikväll* ;)..Hehe.. ( Menat till Marie) =).hihi..Älskar dig babe!!:D..


Den 19 åker jag och min Babe till GBG Så jääääävla kul att hon oxå åker med dit:D Hon ska till en kompis där, + jag ska hem till Niklas och Mattias *Läääängtar* Ska bli GRYMT kul=) Jag e sugen på utgång, Men tror det får bli en lugn kväll, FÖr vad jag vet så e verken Niklas lr Mattias fest personer=) Men jag klarar mig finfint:D..hihi... Vi ska dricka gott till melodifestivalen Iallafall på Lördagen=) Undra om dom kommer några kompis till dom då??=).hehe...Alltid kul o lära känna nytt folk=) *L*..

Som sakt LÄNGTAR som bara den:DSka bli kul kul:D hihi... Märks att jag längtar väl?? =)...


Nej bloggar kanske senare idag.. =)


Ha de bra alla...Kramar Malin :)


Ovido - Quiz & Flashcards