Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Malin - 1 februari 2010 23:09

Usch det känns precis som om jag blett påkörd av ett tåg bakifrån allså:/ har helt ont i hela överkroppen,öm,och helt hård överallt typ:S..Läskigt, Grymt ont gör det:(.Kan knappt göra något juh pga smärtan, Och jag har ingen ANING vad som e fel.*suck*Hoppas det går över snart:).


Bara det inte e ytterliggare ett nytt virus, nyligen blivit frisk från ett, och även åkt på en förkylning nu*suck*. Men med min otur så hade det inte förvånat mig om jag vaknat tex imorron lr inatt och har feber lr ont i kroppen så man kvider så man näster börjar gråta. Min vanliga otur. Så natten blir ett stort frågetecken hur det kommer gå och bli under natten,Får helt enkelt hoppas på det bästa ellerhur?!?!?:)


Idag var det dagis + skola som gällde, lämna mina älsklingar pådagis, gick till bussen,åkte till skolan, pratade med rektorn så har gott ner från 100-50% studerande bara, Så nu tänker jag bara studera Matte & Engelska, Och sedan hoppas på det bästa att jag hinner få betygen i det till hösten så allt går som planerat, annars får de blir till våren helt enkelt,vi får väl  se helt enkelt:).hehe.

Känns bra iallafall att fixat det nu,


Pratade även igår med min älskade vän Niklas i Göteborg igår och frågade om han och mattias hade något planerat den 19-21 Feb, ÅH mattias skulle jobba Men Niklas hade inga planer:) Så då fråga jag direkt om jag fick komma och hälsa på:) Åh jissa. SJÄLVKLART fick jag det;) hihi MY friends loves me^^ Hehe.. Skrattar. Ska bli grymt kul och åka till Göteborg och umgås en HEL HELG med Niklas:D Fråga mig ej vad vi ska göra, Men vi kommer på något:).Hehe.Som det ser ut nu åker jag bussen upp halv 4 så e i GBG strax efter 18 :) Ska kolla med tågen oxå:)Så får vi se sen hur jag gör om jag åker buss eller Tåg dit.=).


Jag längtar faktiskt:) jag & Niklas lärde känna varandra via bloggen faktiskt:) LÄste hans blogg dagligen och gör fortfarande, & så skulle jag till trollhättan en helg och hade vänte tid i en timme ca i GBG Och då passa jag på och fråga Niklas om han ville ses och prata o ta en fika lr gå i Nordstan lite innan mitt tåg skulle gå:) Och Gissa jo han sa gärna:) SÅ det var grymt kul=) Hehe, Den helgen träffades jag 3 helt nya folk som jag e bra vänner med:)..Hehe. Så det e kul=).

längtar jätte mkt och vet att vi kommer ha grymt kul=) Ska försöka och INTE tänka på det som hänt, Men jag måste glömma det helt och gå vidare och ej låta honom hindra mig. *idiot*  Så då passar det bra att åka till Niklas,för då vet jag att jag kommer vara glad och lycklig för går inte och vara ledsen lr olycklig med Niklas i närheten:D.hihi..*Kramar på dig min vän*  :).


Nej nu ska jag dricka upp min saft, sen nanna:)..


Så ha de bra alla.

kramar Malin ps tyckte ni inte bilderna blev bra och fina??:( Ingen som kommenterat:( Merän Niklas såklart<3.ds

Ovido - Quiz & Flashcards