Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Malin - 24 februari 2010 14:15

Ja något e riiiktigt mkt fel och/eller problem.. Men jag vet INTE vad!!..Och det gör mig så frusterad att inte veta vad det e som e fel och vad det e för problem!!...

Känner obehaglig känsla att det händer/Hänt någon i min närhet något...Obehagligt när man känner såhära..SPEC om man får det bekräftat som nu!!..Då e det riiiktigt jobbigt..

Kräven en stor FÖRKLARING till detta nu...Och den ska vara bra och ärlig med!.Så återstår att se om man kommer få den förklaringen eller inte!!.

Messat,Men han vill jag ringer, men jag vill endå inte ringa honom..HAN som gjort fel DÅ får HAN ringa tycker jag!!..Eller???..

Nejje jag e så himla besviken,irriterad & Sårad nu:(...


Hoppas det blir bättre under dagen.. *Håller tummarna*

Orkar inte med o vara ledsen o osårbar... HUr man än försöker låta bli så blir man det endå:(...Men men..skit samma samma...

Killkompis ligger på skjukhuset fortfarande o hoppas han snart blir bra igen och kan börja andas själv osv...


Hoppas på att kunna åka till gbg i helgen, Men återstår att se., Barn & kattvakt fixat iaf om ja ska dit!!.Men vi får se helt enklelt!!...Återstår att se...


Tvätten är i full gång... Kunde börja ca 1 timme tidigare..alltid uppskattat=) Så nu har jag bara en maskin kvar o tvätta upp, Om man bortser från dom 2 som tvättas nu=)..Ner om en och en halv timme  igen och byta maskiner och ta ut kläderna från torktummlaren...


Tvättar även barnens ytterkläder idag.. *behövdes* *L*.. och även min vår/sommar/höst jacka e tvättad nu oxå.Så nu e den redo för att användas så fort det blir bättre väder och inte så förbaskat kallt ute...


Nejje Nu ska jag göra mig en kopp te och varsen macka till mig & barnen...


Hörs senare väl=)...

Ha de bra alla..Kramar Malin...

Av Malin - 24 februari 2010 11:28

Bebisarna börjar öppna ögon så lätt nu alla 4 =)..*L*..

Så nog går allt framåt som det ska=) Friska & krya o pigga o glada för mat oxå=) Så allt går bra=)..


Idag vakna inte Mathilda & Alexsander förrens vid 10 imorse. skönt:)..Hehe..:)


Idag ska vi tvätta, 14-20... Sen kommer mamma & Alf hit om en stund och dricker Te & Kaffe:)..


Sen ikväll kommer ev pappa O Christel, Eventuellt bara, =)..


Sen får vi se vad mer som händer ida=).....Blir nog inte speciellt mkt, Merän tvätten... Men vi får se=)...


Vi får se helt enkelt:)..


Ha de bra alla. Kramar Malin

Ovido - Quiz & Flashcards