Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Malin - 13 februari 2010 11:44

Idag skulle vi igentligen till min faster o hennes lilla familj för o fira underbara Melvin, Men vi kan ej åka dit idag:(..Dom små e lite dåliga, och vill ej dit då o riskera o smitta dom,


Så på fredag ska jag ner på stan och handla 1 års present till Melvin, Sen åker jag och barnen hem till dom på Måndagen där efter, OM dom e hemma :), Och lämnar det, och hälsar på=)..Kan vi åka dit över en hel dag juh så kan barnen leka=) och jag myyysa massa med Melvin & Alicia=) Hehe..


Idag / Ikväll blir det bara att vara hemma & ta de lungt.


Sen igår förmiddags så har jag haft JÄTTE ont i huvudet & fryst som bara den:( O har samma idag igen sen jag vakna .*suuck*..:(.Hoppas jag ej börjar bli sjuk nu bara.. Det får jag bara inte, Skajuh till skolan + göteborg nästa vecka juh, då får jag ej bli sjuk nu..då blir jag gaaalen:P..


Ikväll e det juh melodifestivalen:D Någon mer som ska se?=)..Får vi väl se vilka det e ikväll som tävlar:) & vem/Vilka som går vidare=)hihi..


6 dagar kvar till Göteborg bara:D..Wiiihoo.. Hoppas veckan går fort:D..*Ler*...=)


Neej ska återgå till mitt här hemma nu..

Ha de bra alla..Kramar Malin

Ovido - Quiz & Flashcards