Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Malin - 18 februari 2010 16:09

Nu ääääntligen har där kommit bebisar=) 2 styckna full friska och jätte fina bebisar en kille & en tjej.. JÄTTE fiiiina.. Heeelt förälskad i dom:D.. Hehe..


Mamma e & hämtar Mathilda & Alexsander nu,så ska hem till mamma om en stund & äta lite käk=)...*Ler*..Sen ska vi hem här... Kommer ta massa bilder på både star & Bebisarna..:) Så ni lär se massa bilder på de:D..


Jag var juh som sakt hos frissan idag *Hade tid klockan 10.00 där) JÄTTE nöjd med håret:D:)..*Ler stort*...

Efter frissan så gick vi och Fikade + och handla hem lite.. Sen åkte vi hem Och då upptäckte jag att hon hade TVÅ bebisar.. JÄTTE fina.. Trodde först där vart 3. Men ack så fel jag hade.hehe det var den ena som såg ut som två.. Hehe.. Men dom två hon fick e väärkligen JÄTTE fina:)..

Den med mest vitt ska jag behålla:) Den e hane, Men både han & star ska kasteras sen när han har åldern inne:).. Åh sen den andra grå/svart randiga verkar vara en hona, Hon e ev redan bort lovad, Någon som alf jobbar med som var intresserad, MEN jag väljer själv hem till min kattunge... Kvittar vad han än säger !!..:)..


Jag e veerkligen stolt och lycklig över att star har varit så himla duktig och har fixat hela förlossningen helt ensam. Och endå klara allt GALANT:D..*Hon e såå himla duktig*.. :)..Dels e hon först föderska och riktigt duktig, hon har verkligen tagit till sig bebisarna och sköter dom JÄTTE bra:)..Så e riktigt stolt:)...


Här får ni en hel bild serie på dom=)hihi

                                    


Hanen e den med vitt, honan den grå/randiga..


VIST E MINA SÖTNOSAR OCH STARS BEBISAR FINA OCH GUDONLIGA?:D


Heelt förälskad:).hehe...


Många Kramar en lyyyycklig Malin:D



Av Malin - 18 februari 2010 08:54

Nej här har inte komit några bebisar ännu:(...*Snyft* pratat med vetrenären och de säger avvakta tills imorron och se, händer där inget nytt så skulle vi komma in med henne så fick de kolla henne osv...Hoppas vi slipper åka till vetrenären... Blir så stressigt för henne annars, Hon har tagit sig ut från köket och e inne i barnens rum under deras gamla vagn, Låter hon ligga kvar där, då hon garanterat säkert kommer föda där såfall, Så nu får barnen bara in och hämta leksakerna och sitta ute i stora rummet o leka med dom, För att star ska få lugn & Ro, Tror detta blir bra:)..Eller vad tror ni??..


Mattes tös e så duktig, Det e slemproppen som har gott på henne tydligen, Så nu blir det att återse och vänta:)..


Tänkte bara uppdatera er lite. Ska till frissan om en timme, Så ska göra ve mig lite klä mig osv sånt, :)..


Men vi hörs senare... Ha de bra alla..Kramar Malin...

Ovido - Quiz & Flashcards