Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

2 bebisar födda* STOLT MATTE*

Av Malin - 18 februari 2010 16:09

Nu ääääntligen har där kommit bebisar=) 2 styckna full friska och jätte fina bebisar en kille & en tjej.. JÄTTE fiiiina.. Heeelt förälskad i dom:D.. Hehe..


Mamma e & hämtar Mathilda & Alexsander nu,så ska hem till mamma om en stund & äta lite käk=)...*Ler*..Sen ska vi hem här... Kommer ta massa bilder på både star & Bebisarna..:) Så ni lär se massa bilder på de:D..


Jag var juh som sakt hos frissan idag *Hade tid klockan 10.00 där) JÄTTE nöjd med håret:D:)..*Ler stort*...

Efter frissan så gick vi och Fikade + och handla hem lite.. Sen åkte vi hem Och då upptäckte jag att hon hade TVÅ bebisar.. JÄTTE fina.. Trodde först där vart 3. Men ack så fel jag hade.hehe det var den ena som såg ut som två.. Hehe.. Men dom två hon fick e väärkligen JÄTTE fina:)..

Den med mest vitt ska jag behålla:) Den e hane, Men både han & star ska kasteras sen när han har åldern inne:).. Åh sen den andra grå/svart randiga verkar vara en hona, Hon e ev redan bort lovad, Någon som alf jobbar med som var intresserad, MEN jag väljer själv hem till min kattunge... Kvittar vad han än säger !!..:)..


Jag e veerkligen stolt och lycklig över att star har varit så himla duktig och har fixat hela förlossningen helt ensam. Och endå klara allt GALANT:D..*Hon e såå himla duktig*.. :)..Dels e hon först föderska och riktigt duktig, hon har verkligen tagit till sig bebisarna och sköter dom JÄTTE bra:)..Så e riktigt stolt:)...


Här får ni en hel bild serie på dom=)hihi

                                    


Hanen e den med vitt, honan den grå/randiga..


VIST E MINA SÖTNOSAR OCH STARS BEBISAR FINA OCH GUDONLIGA?:D


Heelt förälskad:).hehe...


Många Kramar en lyyyycklig Malin:D



 
 
Niklas C

Niklas C

18 februari 2010 16:56

Vad söööööta =)

Jag önskar att jag kunde ha en katt. Vi hade 2 förut men det funkade ju inte så bra eftersom jag är jätteallergisk...

Kram

http://thelifeofniklasc.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Ovido - Quiz & Flashcards