Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Malin - 25 februari 2010 19:20

Lovade er juh enskilda kort på Bebisarna idag nu när de *fyllt*1 vecka=) hehe. Men kameran dog efter några kort med dom + star tsm:(.. SNYFT..


Så kan bara visa 2-3 styckna bilder med dom alla 5( 4 bebisarna + star då) =)... Sen får jag försöka hitta nya batterier här hemma så jag kan ta på dom andra , Men det får vänta med enskilda kort tills på Söndag/måndag, Kan inte springa o handla batterier nu, + vill jag inte störa bebisarna + star med idag,=)...


Så ni får se 2-3 grupp kort ist=)...


Vist har de växt??=)

Star & Bebisarna från Vänster,Armani,chanel,Gucci,prada ( den Ljusa)

  

Star & Bebisarna Från höger,Chanel,Prada,Gucci & Armani (Med vitt)

  Star & Bebisarna Gucci,Chanel,Armani & Prada:)



Vist e dom fiiiina???=)...Mina små älsklingar alla 5 =)..hehe..


Nu dricker jag mitt varma te,   Och barnen sover, så här e helt knäppt tyst här hemma förutom min musik och knappandes från datorn:P


Ha de bra alla..


Kramar Malin

Av Malin - 25 februari 2010 18:42

Tja då har jag packat till mig och barnen idag, + även vikt tvätt osv=)..


Mamma ringde och frågade om vi ville komma på midda hos dom..Javist=)..Så var o klä barnen o en själv o sen bege sig hem till mamma..Dit hade mamma gjort en GOD sallad o hemma lagad hamburgaretallrik=) Hehe...Slank ner i magen på barnen bra:)...Liite trögare för mig dock..*suck*..Men fick ner det iallafall tillslut=) hehe..


Lämnade även Mathilda & alexsanders *packning* Hos mamma=) Så blir det en väska mindre o bära imorron=).hehe..


Barnen ska till sin *Kontaktfamilj* (Vänner till familjen Bengt & Lonni) Dom ska vara där hela helgen, Så jag har fixat kissebebis vakt, Och jag åker upp/ner till Gbg vad det nu blir:D*Wiie*..Ska träffa min älskade vän Niklas:D.. Skulle juh dit förra helgen..Men bebisarna kom då, så kändes inte rätt då..Men nu känner man sig *lugnare* att kunna lämna dom dels så har jag mamma & hennes gubbe Och även far min som går hit o kollar till dom varje dag då o då=)...Såå jag kan känna mig trygg och kunna *slappa* av och ha HIMLA roligt med Niklas:D..Ska bli hemskt kul att komma till GBG igen:D Vart där sist i Oktober typ:/...Pga saker som hänt så har jag inte vågat åka dit och inte velat heller, MEN kan inte bura in mig helt & hålla mig från UNDERBARA GBG föralltid juh:D Sen bor idioten inte ens i närheten av Niklas.. Så det ska bli kul:)..Ellerhur Niklas??=)Hehe..


Jag kommer dock låta datorn bli hemma, känner det blir för mkt packning, Lär få ont i axlarna osv...  Kommer få "sno" Niklas dator ibland och blogga lite" hehe inte för jag tror det gör något:D ska juh bara uppdatera bloggen Annars inget mer:)..*Ler*


NIKLAS JAG FÅR VÄL SNO DIN DATOR LIIITEN STUND VARJE DAG I HELGEN OCH UPPDATERA BLOGGEN VÄL??;)...*LER STORT*.HEHE..


Jag har Nyss Lagt Mathilda & Alexsander nu oxå, Tar det lungt,snart göra mig en kopp te=).:D.tooookig i det :P..*skrattar*..

Sen så ska jag ta nya kort på kattbebisarna=) Så ni får se nya bilder på dom:)...För idag e dom juh endå EN VECKA GAMLA:D..Tiiiden gååår sjuuuukt fort juh:O..Hehe...Uuunderbart och myysigt med bebisar=) Både djur & människor hehe...


Nej kopp te nu, sen ta det lungt, sen ta nya kort på bebisarna=)...


Hörs senare om någon timme lr så=)...


Kramar Malin

Av Malin - 25 februari 2010 11:53

Sådär då har man vaknat och e pigg och vaken nu dårå=) Ätit frukost,druckit te, + burit upp tvätten..:) Så nu blir det att packa till mig & barnen tills imorron=).. och sedan lägga in allt annat i lådorna:)..Och sortera det=)..*Ler* Perfekt..*..


Laddar min Mp3 spelare nu.& Mathilda & alexsander vilar en liten stund, Dom höll på o satt o halvsov på golvet/soffan innan,Så var bara o lägga in de. Men de ligger bara o pratar just nu hör jag:P..*skrattar*Men de somnar väl snart:)..*L*..Annars får de komma upp igen..:)..


Nu e kattbebisarna 1 vecka gammla exakt:D..Ska ta nya kort idag, På var & en sen=) Men vill inte väcka dom, lr störa dom när dom äter=),

Dom håller på att öppna sina ögon oxå:)...Guulliga sötnosar dom e <3..


Nej nu ska jag göra mig en till varm kopp Te, sen beställa biljetter ikväll, + vika kläder + packa:)..


Så ni får ha de så bra alla så länge..Så hörs vi senare, & då lovar jag att ha tagit nya bilder på Sötnosarna <3...


Ha de bra så länge..

Kramar Malin..

Ovido - Quiz & Flashcards