Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Malin - 20 februari 2010 17:35

Det e min älskade vän Niklas i Göteborg, Går knappt och hitta en bättre och pålitligare  och ärlig vän än han:)..Han e helt underbar den killen=)Skulle juh vatt hos han o hans sambo nu denna helgen men i med bebisarna kom + lite annat så hoppade jag över det...:(..Hoppas jag snart kan komma upp igen ist=)..


Dels så e han helt förälskad i kattbebisarna:)...hihi.. Tycker så synd om honom för han e jätte allergisk mot katter:(:Hade han inte varit det hade han fått en katt av mig=).. Vet att den skulle få det TOPPEN hos han & hans sambo=)..


Han e så himla snäll att han har till och med skrivit ett inlägg på sin blogg om mig & bebisarna & star:D..vadå Gulligt=) hehe..


För att hitta till hans blogg/inlägget om bebisarna klicka här:

http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2010/02/kattungar-bland-det-sotaste-som-finns.html

 

(Tror jag gjorde rätt hoppas ni kan klicka på den) =).



så alla ni som läser bloggen och hittat min via hans.välkommna hit=) hoppas ni gillar min blogg:)..



Har funderet ett tag på att öppna en till blogg som bara kommer skrivas om star och bebisarna.. Men ja ej kommit så långt, sen orkar jag nog inte ha 2 bloggar att sköta=) hehe..


Så allt om dom kommer nog fortsättas skrivas här inne på denna bloggen.. Så nu kommer ni allt få stå ut MINST 12 veckor med massa skrivit om dom..^^ och bilder med för den delen=)..


Idag har jag mest tagit det lungt,plockat undan här hemma, städat i bolådan till star & bebisarna så nu e där fint och rent=) Hehe..*L*.


Mathilda & alexsander fick hjälpa till, Dom satt sig så himla fint på golvet och fick ha varsen bebis i knäet och så hade jag två i mitt knä, medans star var bredvid nästan och stog åh åt..så bytade snabbt gick på 1 min knappt^^ hehe... sen la jag tillbaka bebisarna och star kom genast och kelade med oss:)...Precis som om hon sa tack:) hehe sen gick hon o la sig hos Armani,Gucci,chanel och Prada igen och dom började juh givetvis lägga sig hos Star direkt och 3 av de la sig och diade=)..Söööötnosar=)..


Inatt blir sista natten ute i köket hos dom=).. Kommer juh sakna det, man kanske ska bosätta sig o köket med star & bebisarna?^^ Hehe..

Nej men i natt oxå, sen e de 3 kritiska dagarna över:)..


Ne ska göra lite mat nu, sen blir de duscha barnen, sen nästan dax för dom att sova. sen blir det kolla melodifestivalen för min del ikväll, men chips,dippa & godis idag igen:D*NYTTIT*:P *skrattar*....


Förresten någon som vet om: När man beställt internet/telefon från comhem & man fått det, och använder det o allt för 1 vecka sen lr så, =)..Kommer första räkningen att den ska betalas denna månaden,(Feb) Eller jag kommer få den i April och då både få April + Feb räkning??..Hoppas någon vet:D



ha de bra :) Kramar Malin



Av Malin - 20 februari 2010 10:38

HEj Alla. nu har jag fått Enskilda kort på bebisarna:).. Så här kommer de=)..Vist e de gudomliga?=) Gulligt att de får plats  i ens hand=)..hehe.. Det e inte direkt det lättaste att fotografera dom hehe. Men här kommer bilder på de:)... Titta & Njut vet jag:)..

Vist e dom fina?? Man kan inget annat än bli kär juh:)..Hehe




BEBIS 1 ARMANI

 

 

 

      

 

Bebis 2 GUCCI

 

 

  

 

Bebis 3 CHANEL

 

 

 

 

   

 

 

 

Bebis 4 Prada

 

  

   

 

Mamma star

 

  

      

 

Sådär nu har ni fått bilder på enskild bebis & nya fina fräscha bilder på Mamma star:)Stolta Mamman:)..

 

Ha de bra alla.. Nu ska jag fortsätta dricka mitt te, Sen hoppa in i duschen sen ska vi ut ett tag=)...

 

Kramar Alla

 

Ovido - Quiz & Flashcards