Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Malin - 5 februari 2010 13:34

7 saker som ni kanske inte visste?

Jag har blivit utmanad av Niklas och utmaningen går ut på att jag ska berätta sju saker om mig själv som ni inte vet.
1.Uppväxt och född i Malmö tills samma år jag fyllde 10.
2.När jag var liten hade jag en bästa kompis som hette Louise, Och hon och jag gick ner till affären där vi bodde vid och snodde godis bla,
*PINSAMT OCH SOM JAG ÅNGRAR OCH ÅNGRADE* Så gick ner och berätta det och fick betala tillbaka halva av grejorna för min veckopeng i några veckor.*
3. Jag har dyselexi
4.När jag var var runt 11-12 år så fick jag och min bästa tjejkompis för oss att söka in till lilla melodifrestrivalen, men vi skicka aldrig in vår uppvisning. hehe..
5. Älskade backstreetboys och spice girls
6.Biter på naglarna *Försöker Sluta*
7. har 3 syskon på jorden och ett i himlen,En lillebror på 16 år,En lillasyster på 11,en storebror på 25 och en ängla lillasyster som skulle vara 18..
Jag har INGET INTERNET HEMMA SÅ KOMMER VARA LITE DÖTT HÄR PÅ BLOGGEN ETT TAG, MEN SKA FÖRSÖKA GÅ HEM TILL PAPPA DÅ OCH DÅ OCH LÅNA HANS DATOR OSV TILLS JAG FÅR INTERNET IGEN!!..
ha de så bra alla tills vi hörs nästa gång:)..
Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards