Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Malin - 9 februari 2010 18:59

Nu Går vi hem till oss igen:(..

Men får träffa min babe imorron igen=) hihi. Jag & Teddy ska upp o möta henne på hennes jobb imorron halv 2 :)..Sen ska vi ta en tur ner i stan=) Hehe..


Ikväll händer inte spec mkt,Duscha,sitta o glo tv.Spela harpan:P Haha.Nu när jag ej har något internet hemma så har Harpan blivit mitt nya nöje att hålla på med om kvällarna*asg*..


Nejje Nu blir det att klä sig o koppla hunden och ta barnen i handen  & gå hem och borsta tänderna,pyjamas på sen blir det sängen för dom:)..


Mathilda & Alexsander har förresten lämnat nappen nu, Så nu använder dom ej Napp mer.*Stolt* Hehe=)..


Mammas älsklingar. Älskar dom så mkt, Kärleken till dom går inte att beskriva...Mammas älsklingar :)..Älskar er<3.


Hörs imorron sötnosar....

Ha de bra..Kramar Malin...

Av Malin - 9 februari 2010 17:03

Jag & barnen & Teddy e hemma hos Marie,

Marie ville att jag & Barnen skulle äta här idag, Så när hon messa mig om det så messa jag och sa vist men då får du & lilleman hämta Teddy så hämtar jag barnen så ses vi hemma hos er=).Hehe, Och även tog hon med min dator,Snäll min ängel e:D hehe,Så har snott hennes internet nu till datorn:) Jag & barnen & teddy ska vara här imorron och sova här, Kanske redan inatt oxå;) Vi får väl se hehe:D.*Ler*..

Barnen leker för fullt här hemma som vanligt:).


Idag e det EXAKT 10 dagar kvar tills jag åker till Göteborg:D..Längtar som bara den=) Hehe..

Ska bli grymt kul, Får se om Marie oxå ska till gbg den helgen då åker vi tsm=) Hehe.. Skoj Skoj=) Hehe..


Nejje orkar inte skriva mer just nu=)


Skriver kanske något mer senare=)..

Ha de bra alla.Kramar Malin


Ovido - Quiz & Flashcards