Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Malin - 16 februari 2010 21:45

Nej nu blir det ut med hunden sista rundan, Sen blir det sängen för min del, Ska bara dricka upp mitt saft glas, sen ta allergi tabletten, så klådan försvinner jag har på benen/låren/Magen...


Hoppas ni sover gott alla, Och så hörs vi imorron=)..

Natti Natti..Kramar Malin

Av Malin - 16 februari 2010 18:51

Imorse lämna ja Tilda till mamma snäll som hon e så passade hon Mathilda medans jag vart i skolan=) När ja kom hem till mamma igen vid strax efter 10, satt vi ner tog de lite lungt,sen fick jag fnatt och skulle baka^^ hehe sagt o gjort,mamma fick springa o handla strösocker,ägg,o jäs=)..Hehe...


Så det blev Kanelbullebakning hela förmiddan, Åh sen även *mat bullar*...MUMS Grymt goooa alltihopa hehe...


Mathilda har haft feber hela natten, plus kräkt o varit dålig i magen:(..Mammas tös.:(.. Och jag har haft huvudvärk i ca 3 dygn nu:( Vägrar ge med sig:(..*Snyft*


Har äntligen kommit på hur tusan man laddar Mp3:n oxå..*skrattar*...Ack inte lätt med helt nya saker=)..hehe..

Längtar som bara den tills Torsdag, Då jag ska till frissan sen fika med mamma plus följa med hon o handla hem lite käk osv=)..hehe...


Ska lägga in barnen nu =)dom har somnat en i min säng & en i soffan hehe..=)..


Ha de bra alla..

Kramar Malin

Ovido - Quiz & Flashcards