Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Bilder på stars alla 4 fina bebisar

Av Malin - 19 februari 2010 09:06

Hej alla..sådär nu har jag lämnat barnen på dagis  + gjort lite ärande redan.:).

har tagit bilder på alla 4 bebisar nu tsm i lådan, passade på att ta på dom när Mamma Star var ute ur lådan åt,var på lådan,drack osv:)..


Så här kommer några bilder på stjärntrollen..dom e fööör jävla söööta:D...

Den ljusa av dom alla e den som blev född sist igår 23.58 prick :).. 3dje bebisen blev förr ca 22.30 :)..

Dom andra två vid 11.30 & 12.45 :)..Fiiiina e dom <3 håller ni inte med??<3


Star e veeerkligen en JÄTTE bra mamma, tar hand om bebisarna jätte bra,tvättar låter dom dia och e JÄTTE duktig med dom:D...Stolt matte e jag nu=)...



     

Går inte att kalla dom något annan än gudomligt fina och söta:D


Ha de bra alla..Kramar.  

 
 
pima

pima

19 februari 2010 12:41

Åååh vad söta! Man glömmer lätt hur små de är från början när man haft dem ett tag :)

http://pima.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Ovido - Quiz & Flashcards