Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Rubrik saknas

Av Malin - 12 februari 2010 12:29

Allså jag förstår mig inte på hur vissa folk resonerar ang saker,..

EN rolig sak, Mkt prat & liten verkstad,


Bla låna pengar lr något annat och sen inte lämna tillbaka dom, men endå kunna åka iväg på resa,kryssning,köpa en massa prylar osv, Men men... ärsch, syftar inte på någon speciell person, Så inte någon spec som behöver ta åt sig..:)...Så inga sura miner, För menar absolut inte någon speciell:)


Kan man inte hålla vad man lovar så ska man inte lova något heller. Ellerhur??.Men vissa verkar inte fatta det,Aja... Trist men tyvärr inget man kommer komma från:(..Hur mkt man än vill,försöker så kommer det endå i fatt en,


En person jag känner, han e så himla stark,står ut med massa skit, och endå verkar han så glad o sprallig endå:D..hehe..Kul för honom, Men det kanske bara är en mask?? men det hoppas jag inte:).


Varit nere i stan och handlat lite inför kvällen,+ morgon dagen=)..


Marie tvättar lite just nu=), Nyss ätit lite lunch, O barnen leker för fullt:)

Som vanligt inte en lugn sekund=) hehe..=)


Nejje Nu blir det duschen för barnen, sen klä dom, sen får vi se vad mer som händer:). Ikväll blir det film tittande, + serie tittande för mig och marie:D..hehe..


Ne ha de bra alla..

kramar Malin




 
 
Niklas C

Niklas C

12 februari 2010 15:11

Ja visst är det störande när folk lånar pengar och sen inte "har råd" att betala tillbaka trots att de kan köpa en massa saker till sig själva... Sånt irriterar jag mig verkligen på...

Kram

http://thelifeofniklasc.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Ovido - Quiz & Flashcards