Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Snutte Snuffis=),Sjukhuset

Av Malin - 11 februari 2010 22:24

Var ute lång runda med teddy, Hem om hämta lite grejor, sen hem till Snutte Snuffis och kolla på Hans nya lägenhet o umgås o lite så=).Mys=) Fin lgh..hehe..=)

Sen efter det gick jag hem om mig igen, Kollade till katten, tog en kopp te, kollade på nya serien på kanal 6 :)  Vampire diaries. Grymt bra serie helt fast i den redan efter endast 2 avsnitt..hehe..Så kan de vara...


Så nu i vår är där 4 serier jag tänker följa och kommer att följa till hundra:D..


1.Vampire diaries

2.The legend of the seeker

3.It´s me or the dog

4.Efterlyst


Någon mer av er som har sätt någon av de nya seriera (dom 3 första i listan) =)  som håller med mig om att dom e bra? Och som ni kommer att följa?=)... Kul och se vad läsarna gillar för serier OM ni nu följer några??=) Blandade läsare juh allt från tonåringar till äldre=).hehe...

Eller finns där någon annan serie du följer på Tv:n? Eller du e helt enkelt en sådan som KNAPPT kollar tv =)?? hehe..


Jag e fruktansvärt nöjd med min Mp3 lr Mp4 som det heter tydligen:P..hehe grymt bra ljud, massa med låtar som får plats i den,batteriet håller lääänge, Enda negativa, e att jag har så SMÅ öron så öronSnäckorna e liiite stora och kasar/ramlar ut ibland. hehe Fast nu ikväll kom jag faktiskt på ett sätt att ha dom på och nu sitter de perfekt:D...hehe...


BARA 8 nästan 7 dagar kvar tills jag och Marie åker till GBG..:D

Jag längtar ÄKLIGT mkt allså.. Fattar inte hur man kan längta så mkt efter något??...Men det e kanske efter allting här hemma, och man känner bara för o åka iväg en helg lr några dagar för att samla kraft,mod,självkänsla och självförtroende för att sen kunna återgå till normal vardag:D..Hehe..Känner mig mer lr mindre som en levanade Zombi:P.Haha..


Idag i skolan så fick jag beröm av Matteläraren:)..Jag ligger tydligen 2 veckor framför alla andra i klassen i planeringen i matten..*stolt* Hehe. Jag har nog ALDRIG pluggat matte så här mkt i hela mitt liv asså..Önskar jag hade sån hära glöd till Engelskan med..*Morrar på mig själv* Hehe..

Men det kommer. Jag kämpar på med den oxå=)Kommer komma i fatt och igång med den oxå ska satsa 110% på den nästa vecka, och hädanefter:)..


Innan idag var vi juh på sjukhuset med Mathilda & alexsander, Min mamma följde med dig, Det räkte o komma innanför dörren bara och mathilda såg alla andra barnen o hörde dom gråta så började hon gråta hon oxå:( Gick knappt och lugna henne:'(.. Det skärde något fruktansvärt i mig så jag oxå började gråta, Sen kom mamma och hon tog alexsander först, JÄTTE duktig. Knappt ett pip från honom,Precis i sticket bara men INGET mer..*stooolt* Men med Mathilda trodde jag att vi skulle få gå hem utan hennes 2 vaccin, Men vi fick bära henne och ha hon i knäet fastän hon var jätte lessen, Mamma fick ta henne med, Jag själv satt  med Alexsander i knäet och stor grät..jag e verkligen JÄTTE känslig kan börja gråta för ingenting, eller när jag hör/ser någon som står mig nära/utomstående gråta, och jag e i närheten där så får jag tårar i ögonen och börjar oxå gråta.. Normalt eller icke Normalt?? Ja de vetti tusan asså..hehe... men men.. antar att det e en stor del av mig, varit med om mkt i livet oxå juh så nog mkt det som gjort en såå himla känslig, spec efter Mathilda & Alexsanders födsel har jag blivit JÄTTE känslig.Hehe Någon mer mamma som upplevt detta? att efter ens barn e fött så blir man jätte känslig? Så som jag beskrev tidigare??=)


Nej Nu blir det ta de lungt, sitta och prata lite med Marie, sen blir det sängen, Imorron e vi hemma från dagis & skola, Så får nog sova ut lite=).VI får väl la se=) hehe. I natt fick jag knappt sovit då Lilleman ( Alexsander Maries son på 3 år ) La i sängen och la och sparka mig i ryggen exakt HELA natten:(...Men men...


Nej nu gnäller jag bara..Bäst o sluta innan det blir för mkt gnäll här..hehe..


Sov gott alla ..

Kramar Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Ovido - Quiz & Flashcards