Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Malin - 27 januari 2010 20:30

NU e vi hemma i vår egen lägenhet:) Bestämde mig för att vi skulle sova hemma inatt, För att Star ska slippa vara ensam + Lala:)Skönt o vara hemma e det allt. men känns tomt, och ensamt man e så van vid att ha Marie nu juh sidan om sig 24/7 =)..Våra planer kommer nog gå som smack:)..Hehe.

Hoppas jag iaf:).


Just nu sitter jag hemma i soffan och lyssnar på musik + e inne på msn:).Pratar med Marie och Anders på msn, Ska snart in och duscha hade jag tänkt mig, Och sen bara sitta och lata mig och vara allmänt tråkig mot allt och alla:PHehe..


Ska dricka te oxå som alltid så klart:P.


Har verkligen inget vettigt att skriva..Men känner endå för att skriva juh,


Vissa folk förstår jag mig veerkligen inte på, Vad ska man tro om dom? och det vad dom säger? e det verkligen sanning eller det e lögner allt?Sånt märker man förhoppninsgvis i tid så man slipper bli sårad och sviken..Aldrig kul att bli sårad eller Sviken alls för 5 öre,Finns så mkt andra roliga saker:) och bättre.


Hämtade juh ut datorn i Måndags, GRYMT nöjd med den så hiiimla häärlig e den=) Hehe Trivs grymt mkt med den, perfekt strl och allt med:). Jag som e sååå okunnig och oteknisk viste knappt vad jag beställde när ja beställde datorn, men e grymt nöjd med den endå=) hehe. Min nya baby;).hehe.


Imorron blir det 3 lägenhets visningar,ett läkarbesök,och sen tja återstår att se^^..Haha..

Fredag blir det ner i stan till frissan med Marie.*Avis* Vill oxå*, Men jag e för feg för att ge dom friia händer, Tänk så klipper dom lixom håret JÄTTE kort, och färger det i en HEEEMSK färg??.*Jisses* Vågar knappt tänka tanken*Skrattar*. Men vi får väl la se:D..Kanske ångrar mig, och springer ner och ber om en tid imorron efter läkaren och ser om dom har tid att ta mig efter Marie, Så då kan jag juh alltid ångra mig om det ej skulle bli bra på henne*skrattar* Hehe.

Nej blir sääkert fint:).

Sen Söndag ska vi till HBG och bli stylade och fotograferade juh=) även det grymt spännande men skrämmande som bara den endå, Jag har sakt det förr och säger det igen, jag HATAR att bli fotograferad, för blir ALDRIG nöjd med korten:O.Men får väl ge detta en chans antar jag?


En annan sak oxå som jag kan gå och störa mig på,blir ledsen ang/på  det e 2 personerns beteende,Att dom ens orkar?!?! Hade lagt ner allt för Läääängesen. Men tja antar det e jag ^^ hehe, Men men de kanske löser sig allt, Men gäller att lita på varandra osv juh,Vilken dom INTE verkar göra:/ Men emn inte konstigt med allt de gott med om och varit med om, Sårat varandra gång på gång hela tiden mer lr mindre, Känner mig lite som en fot klämd i en för liten sko mellan dom ibland, men antar att jag får lära mig stå ut med? har sakt åt båda, Men tja ingen av de lyssnar,Men vill bara inte att någon av de blir mer sårad lr sviken än vad de redan blett,Men får väl hålla tummarna:) Tycker om er båda endå:)<3


Det har snöat exaaakt HELA dagen här i Landskrona idag oxå. Känns som man sjunker 3 meter under snön när man går utanför dörren??!!?? Heelt sjukt, Denna jäkla snön och vintern och kylan asså.. Suck. Mina älskade jacka har gott i sönder:( Väärldens skönaste jacka har gott i sönder, JÄVLA tur mamma hade en jacka hemma hos sig till mig som passade och duger finfint till mig:DAnnars hade jag fått gå i Sommarjacka/vårjacka i denna snön Jisses* Fryser bara jag tänker på det* Såå det tackar jag för:)..Tack Mammsi:)


Nejj nu blir det duschen. Ha de bra alla.

Kramar Malin

Av Malin - 27 januari 2010 08:55

Sitter hemma hos Marie nu och håller golvläggaren sällskap..*Grr* ;)..Hehe.


Imorron ska vi kolla på 3 lägenheter:D wiho:).. Så vi får se hur de kommer gå:) Sen på Fred ska Marie ner i stan till ena frisören där nere som har *hetastolen* Som dom kallar det.. Det e då färgning,klippning + tvätt för 200:- Och då har man ingen tal förmåga sjäälv.!!:.Allså dom gör vad dom vill med ens hår.. Hade varit kul och spännande, Men vågar man veeerkligen??(A) Får nog ta en funderare,Hehe. På Söndag ska vi bli fotograferade, kul, Mina utslag börjar ljusna och e ej så hemska som innan, Men dom finns kvar där.. Så vi får väl la se hur länge de sitter i?!!?


Denna jäkla kortison + allergi tabletterna jag ska ta varje dag, Gör veerkligen mig illa mående, I bland sitter det bara i typ 5 min, Sen andra tillfällen upp till 2 timmar..*SUCK*..

Men tror det e kortisonen som gör mig illamående, Ska bara gå på den tills Lörd, Sen fortsätta på allergi tabletter en gång dagligen:)..

Tils utslagen försvinner, Gör dom ej det, så blir det besök på Hudkliniken i Lund*Suck* Hoppas jag slipper det asså*:)..


Glömde även Mathilda & Alexsanders vantar i Morse, Så marie springer in om deras dagis nu efter hon lämnat lilleman och lämnar deras vantar:) O nu har det ÄVEN början snö igen, Jag e så förbaskat trött på denna jävla vintern + snön*MOrrar* Försvinn* VIll ha varme och sol och bad=) Hehe. Men nu med mina utslag så e jag bara glad att vi ej e i mitten av Sommaren då hade jag nog fått panik lr nått, Hehe, Så det e det enda bra att det e så kallt och snöigt nu, det e pga utslagen för då kliar dom mindre=) Hehe..


Nej nu blir det  springa ner i affären när Marie kommer hem igen:).Ska bli såå jävla kul med en sak vi har planerat:D Håller veeerkligen tummarna att allt går som vi vill:) hihi,

Vi får väl la se i veckan:)..

Uuusch går det som vi vill, så kommer det någon jobbig månad,Men men ärsch hjälpt åt så går allt mkt bättre och lättare:D*Ler*:)..


Jag & Barnen har varit hos Marie och Hennes son heeela veckan sen söndags.Hehe Och sovit här,umgåts,ätit tsm o allt sånt skoj och mys:) Barnen trivs verkligen JÄTTE bra ihop Precis som jag & Marie:)..


Skönt att man hittat en så bra och äkta vän<3


Skriver mer kanske senare ida.

Ha de bra Kramar Malin



Ovido - Quiz & Flashcards