Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Malin - 5 januari 2010 17:49

Jisses, gissa om jag e smått ledsen,besviken? Men inte speciellt mkt förvånad??

Anders skulle som sakt kommit ner till Skåne idag. MEN gjorde det inte, *Då något kom mellan* Tycker det e himla synd:( Då man såg framemot att träffa han, Och marie fram emot att träffa sin älskade, Och få vara i hans famn,,!.. Men Nejje inte det inte:( Då han INTE kom,, Tycker det e himla synd att där alltid kommer något mellan när han ska komma ner...* DETTA E INGET PÅHOPP* :D..


Marie älskar han så himla mkt, och ger nya chanser, det förstår jag,för det e en underbar och trevligt och bra kille, Marie och Han förtjänar helt KLART att vara lyyyckliga. VILKET jag tror dom kan bli tsm:D.. och som Fru och man:D*Ler*..

Vist e kärlek underbart när allt går precis som man vill och önskar??:D..

Håller tummarna för er, och att ni ska finna den stora och starka kärleken mellan er, hoppas den finns där:).Håller tummarna som sakt,

Tur någon får känna på lyckan och kärleken=)..


Kärleken e något jag har såååån himla OTUR i...Dras väl till idioter,och svin helt enkelt.. ursch, Nejje men finns många bra killar med:D..gäller bara att hitta dom=)..Har känslor för min SötNöt, O han för mig:D Så vi får väl helt enkelt se om det kan bli något bra och fint mellan oss:).*Hoppas* :).Hehe..


idag har vi varit hos Mamma/mormor idag med, Varit med ut till stugan och gett djuren mat:). Mathilda & Alexsander tycker alltid det e lika KUL och skoj där:).. I Sommar ska vi låna den i 4-5 dagar och bara mysa,grilla, och massa mys=)..*Ler*..

Har en del planer för oss till Sommaren:) återstår att se om dom går som planerat:D.. vi får helt enkelt hålla tummarna, Blir allt som jag vill,Så blir detta lätt bästa sommaren för oss 3 ever:DHehe...


Nej nu blir det ombyte för deras skull, sen bortsa tänderna sen sängen snart:)Sen blirre duschen för min del, o sen film kikande:)..


Hoppas ni får en bra kväll ..

Kramar Malin

Av Malin - 5 januari 2010 17:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards