Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Malin - 2 januari 2010 16:26

Idag kom Mathilda och Alexsander hem från Malmö.:) Äntligen,Saknat mina älsklingar, Skönt o ha dom hemma igen:)


Har städat i deras rum idag också och hela lägenheten, Fick sånt ryck innan idag:P.Men men,skönt nu när här e fint och mysigt igen:).. Ställt upp ljus stakare och sånt här hemma lite här och var nu i stora rummet:) Mysigt med tända ljud:)

Alltid tända ljus på kvällarna här hemma när barnen sover och man kollar tv,film lr nått eller bara sitter och myser i soffan under en filt och en bra bok i handen och en varm kopp te:) Så myysigt:)..Hehe..


Tja händer annars idag då? Inte mkt,Nu börjar klockan bli mkt, Barnen har nyss ätit kvällsmat, och dom leker med hunden nu och inne i sitt rum, Så sen blir det sängen för dom om någon timme,


Har nyss vikt tvätt oxå och rensat i gadroberna,:).


När Vi flyttar, och mathilda,alexsander och jag får varsett eget rum  så vet jag exakt hur jag ska inreda deras rum iallafall:).Och även mitt själv.Men det e juh sånt man kommer få ta i ettaper:). Så blir det bra sen:)


Skadade mitt finger innan oxå så e helt öm i det, o naglen e blå/Lila. Suck.Fruktansvärt ont gör och gjorde det, . Men det går väl över när man gifter sig som man säger till barnen när de ramlar och slår sig, Hehe,


Nej göra en kopp Te nu, Det e juh det enda jag lever på i stort sätt te o vatten:/ Äter knappt:/.Men men, Jag över lever:) Huvudsaken e att barnen e mätte o nöjda varje dag:D Vilket dom alltid e, även jag,katten och hunden:)


Nej kopp te nu sen leka med barnen lite innan de blir dax för sängen för de:)..


Ha de bra alla.

Kram Malin

Ovido - Quiz & Flashcards