Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Malin - 10 januari 2010 19:39

Tänkte svara på få frågor jag fått, Lita tråkigt o bara fått så lite frågor:( Men kul där e någon som e nyfiken av sig:D


Mathilda frågar:


Hur gammal e du? Jag e 20 år e född 1989

 

Tycker du det e kul och blogga? Ja då det gör jag, Men roligare hade det varit om fler läst och kommenterat bloggen:) ( något du skulle vilja se/läsa om?=)

 

Bell frågar:


Vad sa dina föräldrar när du berätta för dom att du var gravid?Dom blev helt klart chockade, Min mamma tog det bäst, och accepterade det mer lr mindre ganska fort,Och följde med på första ultraljudet o allt:).Pappa hade svårare att tro och acceptera det. ( hans "lilla" flicka skulle bli mamma när hon själv e ett barn) Typ det vart hans tanke! Men när magen började växa o man såg det mer & mer så började han sakta acceptera det, O nu e dom Morfars små älsklingar o han älskar dom, Ja mormors oxå klart:).

 

Bestämde du dig direkt för att behålla barnen? Nej faktiskt inte, Jag tvekade väldigt mkt i början, Men sen insåg jag att jag skulle klara det, och sen även vart jag för långt gången för o göra abort ( I mina ögon gör man ej efter v 12 om man ej har stora skäl) Men alla tycker alla:).Jag var i vecka 9 när ja fick veta det, MEN jag kunde verkligen inte göra abort, Vilket jag e glad över att jag inte gjorde nu:)

 

Hur går det med barnens pappa,Har de någon kontakt? Nej tyvärr har dom inte det, Vilket jag tycker e synd. Men jag kan inte tvinga han till att träffa dom osv, Dom har itne träffats på nästan över 1 år, och han gav mig ensamvårdnad för 2 år sen,  o knappt velat träffa/prata med dom eller prata om dom, Så vist e det jobbigt, lr mer synd, För deras skull dom vill juh umgås o träffa sin pappa oxå, Jag har inga problem med honom, Tycker bara det e dålig stil det han gjort, Med andra ord, Skitit i sina barn, Men det finns tyvärr inget o göra åt det nu, Förhoppninsgvis mognar han väl oxå någongång o börjar visa intresse/ ta ansvar, men då kanske det e för sent? Hoppas verkligen inte det,!.

 

Sådär det var svaren på frågorna:) Hoppas mathilda och Bell har fått svar som de ville:) och kommer ni på annat så får ni gärna fråga=)

 

Kram alla..// Malin

Av Malin - 10 januari 2010 11:38

Tänkte skriva lite saker ni INTE vet om mig=) Kan juh vara kul och veta lite extra=).Här får ni lite mer info nedanför, Kanske inte något stort men alltid något=)

Ålder: 20 (Född 1989 12 02) ;)

Bor: I lilla Landskrona i Skåne

Heter: Sara,Malin Therese har Malin som tilltales namn

Djur: Ja 2 hundar,en katt

Intresse: Djur,vänner, Fotografera,barnen, :)

Hobby: Har juh en stor hobby och stort intresse för hästar :)Och även att fotografera som sakt:)

Hur länge har jag hållt på med hästar? 14 snart 15 år

Haft egen häst? Nej inte helt egen men både foderhäst och Medryttar häst:)

Funderar på o skaffa häst? Ja den tankar har funnits där länge men det får vänta :).

När jag blev gravid var jag 15 år

Blev mamma 4 månader innan jag fyllde 16 :).

Har ensamvårdnad på Mathilda & Alexsander sen 7 december 08 ( efter  2 år tjat typ)

Barnledig ofta? Nej är jag inte, Men händer någon gång, o då e Mathilda & Alexsander hos Mormor,morfar,morbror eller Bengt o Lonni :)



Svaren på "frågostunden" kommer ikväll:p Inte mkt till frågestund,Men antar ni ej e nyfikna lr helt enkelt inte intresserade lr för fega för att fråga;)..*Ler*..

hehe..


Ha de bra alla


Kramar Malin :)




Ovido - Quiz & Flashcards