Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Malin - 17 januari 2010 12:43

Lördag:

Igår så var jag och kollade på 2 lägenheter,fina båda 2, Men en som tilltala mig mest:)Så ska ringa Susanna som imorron (måndag) och ringa och säga till henne;).Hehe, Sen får vi helt enkelt hålla tummarna:)Sen på eftermiddagen så skulle jag följt med Tessie ut i stallet,Men mådda illa, Så fick ta det en annan dag:). Fick åka in till Hbg på eftermiddagen vid 3-4 Hänt en sak med min närmaste vän så hon ligger på sjukhuset,så var där hos henne hela kvällen åkte hem nio, var här i stan 21.30 ca , sen hem,duscha, o sen hem till M, o Umgås,mysa och Nanna tsm:) Myys,Nog inte sovit såhär gott på länge som ja gjorde i natt,Hihi Sen hände inte spec mkt i går:)

 

Söndag:

Ja M skulle jobba så var o gå upp vid 8 imorse,Sen åkte han o jobba o jag gick hem och la mig o vila någon timme,hehe, sen kom mamma vid 12 o väckte mig o dumpade av Ludde och Hugo här:Poch bad mig passa dom till 2-3, så klappat o gjort, sen gick mamma o Alf igen, O nu sitter jag här, ska snart ta fram kvällsmat,sen så ska jag äta brunch;) Haha, Sen ev hem till Marie senare, Lr om hon o Hennes Son kommer hit,

Får se vad mer dagen har att erbjuda, Just nu vet jag faktiskt inte:).hehe,

Tror jag e ganska sugen på Kycklingfilé och pommes idag och massa grönsaker:D MUMS;)hihi,

 

Nej nu ska jag göra kopp te, sen göra 2 mackor,o äta de,o dricka upp mitt te, sen plocka undan lite här hemma:)..

 

Återkommer kanske senare ida..

Kramar Malin

Ovido - Quiz & Flashcards