Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Malin - 21 januari 2010 18:27

Japp som rubriken säger, Så ska jag och Min vän Marie till Helsingborg på Söndag till en fotostudio/fotoagentur på Söndag och bli fotograferade:) Ska bli kul,Men e så sjukt nervös och rädd..:P Då jag aldrig blir nöjd med kort på mig typ, Så vi ska ha med oss vars 3 plagg o skor med antar jag*ler* Och ej vare sminkade lr till fixade för 5 öre, Nada heeelt orginal..Jisses, Undra hur bilderna kommer bli, Hur sminket blir, Vilka kläder man ska ta med sig? Suck, Funderar iaf på Klänning,o jeans o någon snygg tröja, Vet Dock ej vad mer?? Förslag någon? Har aldrig varit på sånt hära, så ni kan säkert föreställa er hur lilla jag e nervös o stirrig:P haha. Beslut ångest massor, *suck* Men det kommer gå finemang hoppas jag:) Gratis juh, Bara bilderna man betalar för om man vill ha de:). Så återstår att se om där blir några man blir nöjd över som man vill ha och köper:)


Ikväll blir det att plugga Engelska,*suck* Men ett måste, då vi har ett litet test imorron!:).Sen även se Glee ikväll 20-21, Sen där efter och mellan får ja plugga:D Hehe, Håller på med maten, Sen mat ida:( Men Men, Bättre sent än aldrig:)

Blir kyckling,massa grönsaker,potatis o sås:)..

Sen blir det sängen nästan för Mathilda & Alexsander:)..


På Lördag ska jag ut till stallet efter 2 månader typ, och hälsa på och samt passa på och hämta mina grejor där:). O Umgås med Jocke och Johan OM han inte jobbar?

Imorron ska jag vara hundvakt + tvätta. Jisses, Kaaaos!. Men men, man kan inte ha de lätt och bra Hela tiden:)Hehe,


Nej nu får jag kolla kycklingen o potatisen:) Hoppas det e klart snart, våra små magar kurrar i kör här hemma^^*skrattar*.


Ha de bra alla.

Kramr Malin


Ovido - Quiz & Flashcards