Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Malin - 9 januari 2010 15:15

Hej Alla godingar, Allt bra? Hade ni en trevlig fredag? de hoppas jag:).


Igår frågade Mathilda & Alexsander snällt om dom fick sova hos Mormor igår till idag, Och självklart fick dom det,:) Så dom blev helt lyckliga hehe mammas älsklingar<3..

Sen på eftermiddagen/kvällen ville Marie min snutta ut och Dansa, Så då bjöd hon med mig ut och dansa och ha trevligt, grymt kul som alltid, Men som vanligt e där alltid något som ska förstöra allt det roliga efter ett tag.*suck*

Så tja kvällen blev lite förstörd, Men sen strunta vi i det mer lr mindre och dansa loss ist, och hade kul=) Två killkompisar kom ner oxå och höll oss sällskap o satt o snacka=) Sen körde Mange hem, Och Andreas,jag, o Marie gick hem till var och en:).

Var hemma typ 3.20 inatt, Så drack jag lite vatten, sen gick jag och la mig, Och däckade efter 30 min ca=).

Somna från en filmen som gick på Tvn,=) hehe.Inte bra:P då  Tv stog på hela natten/morgonen/förmiddan tills jag vaknade vid ett och stängde av den*skrattar*

Så ja man sov juh rätt länge idag, Längesen man gjorde det:)Hehe. Så liite skönt var det allt=), Sen nu vid två tiden så kom Mamma bort med Mathilda & Alexsander, Samt sina 2 hundar, Så har dom här medans hon e i stugan=)Mammas valp Hugo e juh bara fööör sööt.. typ en av Världens sötaste valp=) Hehe. Fast förvisso alla valpar e juh gudomligt söta??=)Hehe.


Händer idag då?? Nej inte mkt:D ta det lungt, mysa med barnen o vovvarna, Sen kanske Jocke och Johan kommer ikväll och umgås,kika film,prata o allmänt mysa^^=)... Hade varit så skönt o kul,Längesen jag träffade mina 2 favorit killar juh=).Hehe..


Men vi får se vad som händer, annars blir det bara ta det lungt idag/och ikväll och kika film själv^^

Får första utbetalningen från Csn på måndag, SKönt, ner och storhandla hem mat direkt:D Sen ska ja handla lite annat smått o gott till Lägenheten:) Sen ska Mathilda & Alexsander få varsen ny säng denna månaden bla =).

Har beställt hem lite snygga Bh:ar från H&m oxå =) Tur dom hade i min strl,dö jobbigt o vara storbystad,svårt o hitta snygga bh:ar till bra priser oxå. Någon mer som känner igen det??:P..


Nej nu ska vi inte tala om byst^^.hehe. Frågestunden går ut imorron=) Har bara fått några få frågor :( Ingen som vill fråga nått??=) Fråga på, allt mellan himmel o jord=) O e det så ni ej vill svara med ert namn så går det bra med Anonymt oxå=)..


Ska ta fram mat nu, Sen laga den om en stund=)..


Ha de bra alla.

Kramar Malin & o Lilla Hugo som ligger i mitt knä nu:D..=).

Ovido - Quiz & Flashcards