Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Malin - 3 januari 2010 19:34

ja då e vi nyss hem kommna  jag och barnen och hunden:)..

Varit hos Marie o Alexander sen typ 3 i eftermiddags:)Marie min snutta bjöd på Kvällsmat:)Lika gott som vanligt=) Så idag blev magen min mätt=) behövdes:).

Sen delade vi även på Peppar kaks huset som vi gjorde början av December o sen gjorde vi även Chockladbollar:).. Gott.. Min snäcka hade till och med tänk på mig genom att köpa hem vanlig cola*Wiho*;).hehe, Nej då min snutta e helt underbar älskar dig gumman<3..Vi 2 för alltid:).


Så nu när vi kom hem så borstade barnen tänderna, tog på sig pyjamaserna, Och nu ligger de och myser i min säng:)..Mys..:).För övrigt så sitter jag annars och pratar med min Goding Jon på msn:D åh även med Snuttan min:). Ikväll blir det en massa te drickande, sitta vid datan,msn,olika sidor man e medlem på + musik:) Inget bra direkt på tvn ikväll endå juh:(.Men men..

Tur jag har Jon och Marie som underhåller mig*L* :) Hehe...


Fick även kontakt med Mattias från Trelleborg också idag:) alltid kul o få upp kontakten med gammla vänner:)..


Har även bråkat en del med Hanna idag..:(..Men nu e det mesta löst:) Tack och lov. Älskar dig gumman<3..


Ne ska göra mig en kopp te nu,

Ha de bra alla.

kramar Malin

Av Malin - 3 januari 2010 12:22

Slänger in *Mitt 2009 som många andra bloggare* :)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tatuerade mig


2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga då nyårslöften inte är något för mig:)


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja en del,


4. Dog någon som stod dig nära? Nej


5. Vilka länder besökte du? Inget,har bara varit i Sverige.


6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, äkta vänner,kärlek, Vill ha tillbaka kontakten med min älskade vän Hanna<3


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 16 feb,1 dec,2 Dec, och 4 Dec. och någon mer,


8. Vad var din största framgång 2009? Hm.Vet faktiskt inte:)


9. Största misstaget? Att jag har varit så himla blå ögd när det gäller vissa personer, och låtit en massa sårat mig.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, små förkylningar inget annat


11. Bästa köpet? Teddy:)


12. Vad spenderade du mest pengar på? Barnen,hunden,lägenheten


13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja jag fick några nya vänner som e helt underbara, Jocke,johan,Marie,Anders, bla, Sen föddes min underbara gudson Melvin:)


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Higher med Erik grönwall,Kom hem med Barbados och Dra dit peppar växer med Casonvas,bla.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare:(


16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit mig själv i första hand och inte varit så himla blå ögd.


17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lyssnade mindre på vissa folk


18. Hur tillbringar du julen?Hos min faster, med barnen,familjen och några i släkten


19. Blev du kär i år? Ja, Men det varade inte speciellt länge tills jag märkte att personen var ett rötägg.


20. Favoritprogram på TV? Idol 2009


21. Bästa boken du läste i år? Om jag kunde drömma,


22. Största musikaliska upptäckten? Hm. ingen aning


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Nja, inte riktigt, Dock inte fått allt ännu:)


25. Något du önskade dig men inte fick? aa en del.


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade 20 årsfest för mig med några vänner, och trevlig sällskap och en oförglömlig dag:)


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja massor


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Hm, Jeans,tröja,kawasaiki skor lr stövlar


29. Vad fick dig att må bra?Mina små älsklingar,Mathilda & Alexsander, Mina vänner


31. Vem saknade du? Hanna från Helsingborg,


32. De bästa nya människorna du träffade? Jocke,Marie,johan,Anders,Rigge,Robin,Hanna.


Av Malin - 3 januari 2010 11:28

Hej alla,

Idag e det veerkligen ingen rolig dag för mig. Jag mår fruktansvärt Illa, har ont i min mage, örat värker, och jag e förkyld o hals ont:(.Verkligen en toppen dag eller NOT!!..


Idag ska vi hem Till Marie och Hennes son Alexander, och barnen ska leka o vi blir bjudna på kvällsmat där :).Tack Marie:).. Älskar dig<3...


Annars idag inget annat inbokat, Väntar på pengar, Har väntat i över 1 vecka, Men inte hänt något ännu.*suck*. Hoppas jag får in de snart, E i Behov av dom, Men men,Återstår väl att se om jag får dom eller ej,.. ..


Mathilda & Alexsander sov ganska länge idag:) Till halv tio och tio:).. Så blev sen frukost för dom idag!.Hehe. Tur dom e lätta med maten/frukosten:)..

Så idag blev det gröt till frukost för deras skull:)..

Dom åt med god aptit:) Skönt jag inte har kräsna barn:) Det e juh nästan något av det jobbigaste kan jag tänka mig, att ha ett kräset barn som vägrar äta det men lagar utan ska bara ha något spec, Men det kanske hänger på föräldern??.


Alla e vi olika båda barn som vuxna, o djur till djur:) ingen e oss lika:).. Tur e väl det ??..eller vad du tror NI?..


hehe.. Sitter och lyssnar på Dansband:P Inte riktigt min stil, hehe, Men har 2 favorit låtar iaf:)..

och det e barbados-Kom Hem och Casanovas- Dra ditt peppar växer :) Bra låtar båda två:).Hehe...Sen finns där självklart massa andra oxå som e bra, Men ingen som e någon favorit hos mig:).hehe..


Nyss duschat Teddy bus med, Så nu e han ren och fin igen*L*..Och luktar gott..hehe..


Nej en kopp te nu, sen ta fram kläder till mig och barnen:)...

Skriver kanske mer senare idag.


Ha en bra dag alla..

Kramar Malin  


Ovido - Quiz & Flashcards