Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Malin - 4 januari 2010 20:30

Ja då är det Ny vecka och det är Nya tag som gäller.;)


Bla: Anders kommer ner till Skåne imorron, Jag ska försöka be Pappa lr nån annan köra ut mig till stallet så jag kan hämta mina grejor och lämna det stallet, För tänker inte visa mig där fler gånger inte så länge en viss person e där ute,

Ja och lite annat smarriga saker;).


Idag har jag,Mathilda & Alexsander <3 varit hos mormor idag, Mamma bjöd dit oss på lunch fika, och sen bjöd hon även på Kvällsmat, Tack Mammi<3.=)

Så vi har spenderat hela dagen med Mamma/mormor i stortsätt.Mysigt,Längesen,

Höll även mamma sällskap när hon vek tvätt:P och vi hittade även en MASSA kläder som e mina där*skrattar*;). Så nu har jag fått tillbaka de mesta jag fattas:P.hehe e väl en tröja och ett par byxor kvar bara:P.


Antar vi får bli bättre på att ses,höra av oss till varandra osv

:). Finns även en del andra saker jag ska bättra mig med,

Höra av mig till de få vänner jag har, Ta tag i saker, Inte ta emot massa skit/sparkar och slag, Stå på mig, Och bara vara mig själv Bla=).Men jag tänker minsjäl inte acceptera att det bara e jag som ska kämpa och allt, Det gäller lixom ge & ta Ellerhur?.


Ikväll när vi kom hem vart det sängen nästan direkt för Mathilda & Alexsander<3.

Tand borstning först,sen pyjamas på, Sen sätta igång barn skivan och sen bädda ner i deras sängar:). Och sen somnade de så sött och snabbt:).Mina älsklingar var trötta idag<3


Ikväll blir det lugnt, Ingen här merän jag och barnen som sover + hunden o katten=).

Och en del Te Drickande:P Tror jag har blett beroende av te:P.haha..

Nejje så farligt e det inte=) Men Te e juh gott, Spec när det e kallt ute:).


Ha de bra ..

Kramar Malin

Ovido - Quiz & Flashcards