Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Malin - 15 januari 2010 13:10

aa det kan jag tycka,skola, sen blev man små dålig, o vart hos M i onsdags med, snacka o hade allmänt trevligt som alltid o även lite mys:);).Hehe,

gick väl hem vid halv 3, somna vid 3 halv 4 ,fixade även mina naglar hos Aji i Onsdags ( Påbyggnad)fransk manikyr, snyggt och det jag mer lr mindre tar alltid=);)Hehe, Sen gick jag hem till Marie först sen hem till Sötnosen M o Marie följde med=)..Hade trevligt, Fast det har vi alltid=) Sen igår drog ja till Mari vid 13, vi kollade film hela dagen. hehe Sen kom en kompis till mig oxå dit och så kolla vi film,hehe!, Heela daaagen, sen sov ja även där=) Hehe, vi både e barnlediga o skulle upp samma tid så vf inte då lixom?=)hehe,


Så vad händer i helgen?? tja ingen aning, Kanske Bio ikväll men lutar åt att det ej blir nån:(, Jag fryser, o känner mig helt seg o utmattad, suck, Fast förvissa förvånar mig ej om M har lyckats smittat mig, hehe. Han har juh fått feber den stackarn o hade feber frossa igår:(Stackare, Men endå skulle han o jobba ida, lika envis som mig.hehe,


Blir kanske ta de lungt o slappa hela helgen, spec nu om ja med börjar bli sjuk,Suck vill inte vara sjuk,trött på o vara det,


Ska dricka min kopp te, sen vila sen får vi se om M hör av sig, Eller om ja bara blir hemma idag eller åker in till Hbg får se:)


Kanske uppdaterar mer under dagen/kvällen,,


PS GRATTIS LINDA & LENNI TILL LEON OCH LYCKA TILL <3 DS



ha de bra..

kramar Malin

Ovido - Quiz & Flashcards