Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Rubrik saknas

Av Malin - 27 januari 2010 08:55

Sitter hemma hos Marie nu och håller golvläggaren sällskap..*Grr* ;)..Hehe.


Imorron ska vi kolla på 3 lägenheter:D wiho:).. Så vi får se hur de kommer gå:) Sen på Fred ska Marie ner i stan till ena frisören där nere som har *hetastolen* Som dom kallar det.. Det e då färgning,klippning + tvätt för 200:- Och då har man ingen tal förmåga sjäälv.!!:.Allså dom gör vad dom vill med ens hår.. Hade varit kul och spännande, Men vågar man veeerkligen??(A) Får nog ta en funderare,Hehe. På Söndag ska vi bli fotograferade, kul, Mina utslag börjar ljusna och e ej så hemska som innan, Men dom finns kvar där.. Så vi får väl la se hur länge de sitter i?!!?


Denna jäkla kortison + allergi tabletterna jag ska ta varje dag, Gör veerkligen mig illa mående, I bland sitter det bara i typ 5 min, Sen andra tillfällen upp till 2 timmar..*SUCK*..

Men tror det e kortisonen som gör mig illamående, Ska bara gå på den tills Lörd, Sen fortsätta på allergi tabletter en gång dagligen:)..

Tils utslagen försvinner, Gör dom ej det, så blir det besök på Hudkliniken i Lund*Suck* Hoppas jag slipper det asså*:)..


Glömde även Mathilda & Alexsanders vantar i Morse, Så marie springer in om deras dagis nu efter hon lämnat lilleman och lämnar deras vantar:) O nu har det ÄVEN början snö igen, Jag e så förbaskat trött på denna jävla vintern + snön*MOrrar* Försvinn* VIll ha varme och sol och bad=) Hehe. Men nu med mina utslag så e jag bara glad att vi ej e i mitten av Sommaren då hade jag nog fått panik lr nått, Hehe, Så det e det enda bra att det e så kallt och snöigt nu, det e pga utslagen för då kliar dom mindre=) Hehe..


Nej nu blir det  springa ner i affären när Marie kommer hem igen:).Ska bli såå jävla kul med en sak vi har planerat:D Håller veeerkligen tummarna att allt går som vi vill:) hihi,

Vi får väl la se i veckan:)..

Uuusch går det som vi vill, så kommer det någon jobbig månad,Men men ärsch hjälpt åt så går allt mkt bättre och lättare:D*Ler*:)..


Jag & Barnen har varit hos Marie och Hennes son heeela veckan sen söndags.Hehe Och sovit här,umgåts,ätit tsm o allt sånt skoj och mys:) Barnen trivs verkligen JÄTTE bra ihop Precis som jag & Marie:)..


Skönt att man hittat en så bra och äkta vän<3


Skriver mer kanske senare ida.

Ha de bra Kramar Malin



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Ovido - Quiz & Flashcards