Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Korten från fotostudion idag:D

Av Malin - 31 januari 2010 18:52

Var som sakt i HBG idag med Marie på fotostudion 15 minutes, Kände inte alls för det när jag gick upp o hade lust o avboka. Men gjorde det inte, gick och mötte Marie & Bengan, Sen åkte vi in till HBG tsm, Väl framme och stylade i håret och sminket så skulle fotograferingen börja:).Marie fick börja  Duktig var hon allt :) Och blev grymt bra fina bilder, Sen var det min tur o Marie sprang o byta om, o jag tog mina kort sen bytade vi fotograf + kläder igen 3 ombyten och 3 olika fotografer. Grymt kul faktiskt, Trodde inte jag skulle tycka det var kul att stå och bli kommenterad, gör si och gör så. Hehe, Men hade inga problem med det:) och blev några RIKTIGT bra bilder över 40 bilder Men valde att bara ta 20 bilder, Dyrt dock, Men ack minne för livet och verkligen värt det tycker jag;) Värsta ångesten om vad och vilka man skulle välja o vilka man inte skulle välja osv, Jisses. satt säkert i 20 min var och valde bilderna OM inte 30 .. hehe, nu kommer även bilderna från studion super nöjd med alla:)


                                      


Är bilder inte FINA?? Jag e SUPER NÖJD:D<3


Väl klara gick vi och käkade sen hem till Gittan och Vicky och umgicks,prata och fikade lite=).

Alltid kul att träffa och umgås med mina tjejer<3.

Sen åkte vi ner till knutpunkten vid tjugo över fyra för o sen åka tåget hem till landskrona, Hemma,tog bussen till mamma, åt,sen gick jag och barnen hem och nu e vi hemma och jag har nyss lagt upp alla bilder på Facebook :).


Ikväll kommer jag bara ta det lungt, E jätte trött efter dagen, och har fruktansvärt ont i min rygg och Nacke,axlar ida:(.

Så blir bara ta de lungt


Kramar Malin


 
 
Niklas C

Niklas C

31 januari 2010 19:35

Vilka snygga bilder! och grymt snygga kläder också =)

Visst är det kul att bli fotad =) Jag var jättenervös innan jag och Jessica gick till The Studio, men det var ju hur kul som helst =)

http://thelifeofniklasc.blogspot.com

 
Byxan

Byxan

1 februari 2010 23:27

Snygga bilder. Mina favoriter är 1, 4, 6, 9, 12, 13 och 17 ^^ Ganska många men iaf. Du blir jättebra på foto.

http://byxan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Gittan

2 februari 2010 12:26

Du är jättefin på bilderna men det vet du ju redan hehe
Love you din Gittan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Ovido - Quiz & Flashcards