Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

14 + - 4 dagar kvar

Av Malin - 30 januari 2010 16:04

Ni undrar säkert vad jag menar med rubriken=) Det  e nu 14 dagar kvar ca tills Star e beräknad att få sina bebisar, och så e det då msn räknar plus minus 4 dagar :) Så det e vad som gäller med nedräkningen=) Min lilla älskling e verkigen e liten tjockis och tjockare blir hon, Hehe, Precis som en gravid ska vara^^.


Jag e faktiskt ganska nervös inför *själva* förlossningen, Men hon klarar det säkert galant:) De gö de oftast själv juh, Men gäller vara förbered endå,Så nu e allt fixat här hemma typ, Så nu e det bara att vänta och se =) Mosters katt fick en kattbebis nu i veckan oxå ( Samma pappa som till stars bebisar e pappan till hennes kattunge) MEN den e veeerkligen MINI, Så den e för tidigt född, Hon fick bara en, Lite mindre än en liten pinkis e ett huvudstörre typ,( Enligt min mamma) Hehe. Så dom får ge det lilla livet extra mat, och värme, För honan vill ej ta till sig bebisen, Men så går det när man inte TÄNKER sig för hon fick lixom en kull kattungar för 9 månader sen ca, OCH har REDAN fått en till..LIIITE VÄL, Tycker synd om henne dock att få kullar så pass nära, Eller bara jag??.


Denna kullen star går på nu, Det e hennes första och Sista kull, Sen när de e levklara 6 allt så ska hon kastreras:) Så man slipper oönskade bebisar:).*L*.Det ska bli spännande att få bebisar här hemma, ska bli kul och se hur många hon får:). Jag,Mamma, o mammas gubbe tror där e mellan 4-6 ungar, Men vi får väl se helt enkelt:).hehe, Så man går här på helspän här hemma och väntar:).hehe,


Jag saknar min älskling Melvin.. Inte haft han på ett tag, o träffa han senast i julast:( Saknar min sööötnos<3. Ska ringa min faster sen eller skriva på Face till henne och be att få ha han nästa helg:D

Min lilla älskade gudson<3, Stor nu juh snart 1 år gammal:).

hehe,


Nästa helg iallafall så ska jag,Linda,Lilla Leon & Melvin ut och gå och träffas o umgås o prata:). Linda fråga så vf inte lixom??:D Ska hem till dom ev imorron oxå och hälsa på dom:) Ska bli kul och träffa lilla liven Leon:) Såå GUDOMLIGT söt e han ..:)Hihi faast han har ju goa och söta föräldrar med juh så konstigt om han INTE skulle vara söt^^ Hehe fast förvisso typ alla BEBISAR e juh faaaktiskt söööta:).hehe


Skulle hem till Marie ikväll igentligen o kika film osv, MEN hon har dragit hem någon annan kompis från HBG till sig, SÅ har ingen lust o gå dit ikväll då, Så blir o bara sitta hemma o glo:( Och se någon film,Men men, Finns inte mkt mer o göra åt den saken,


Ska göra lite mat snart oxå:) Kyckling & ris & grönsaker & Sås.*MUMS* hihi=).

Sitter just nu oxå och halvkollar på Filmen Hairspray, Ganska bra faktiskt=) Gillar dans och musik filmer så de går oftast hem till mig=) Hehe, & kollar merän gärna på dom=).Hehe..


Nej nu ska jag dricka upp mitt te och hoppas ugnen blir varm snart börjar bli hunrig som en varg här hemma*skrattar*


Ska försöka få några bra bilder på star under kvällen och lägga upp här på bloggen så ni får se vilken skönhet hon är:)


Ha de bra alla så hörs vi senare och ni får bilder på star:)

kramar Malin



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Ovido - Quiz & Flashcards