Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Ett tag sedan,

Av Malin - 25 januari 2010 11:45

Hej alla, Nu var de ett tag sedan jag skrev här. Men som ni vet så var jag på sjukhuset i Fredags, Och fick svar att jag hade fått NässelFeber, Läkaren skulle skicka recept till apoteket elektronisk, Men det hade HAN inte gjort, Så fick en GAMMAL medecin som stog på mig, Som inte ens hade med detta o göra, Märkte det i Lördags kväll när ja skulle ta medecinen,Så kunde ej ta medecinen som jag fått,Så fick vara utan, Sen i går (söndag) så ringde jag Centrum igen och skällde ut dom osv, Och blev ditt kalad direkt, hade 30 min på mig o ta mig dit, Tack o lov att det är i landskrona:) Så var o springa hem till Marie och lämna Mathilda & Alexsander, Sen cykla till vårdcentralen Centrum,Kom dit, Anmälde mig, Fick komma till läkaren ca efter 5 min, Kollade på mig, tog prover osv, Men det visade sig att det INTE alls e NässelFeber jag har, Utan ett annat virus, Så nu ska jag gå på Kortison tabletter 5 om dagen i 6 dagar, Sen även allergi tabletter 1 per dag,i 10 dagar ca, Så vart och hämtade dom imorse vid kvart i nio:).

Så nu ska ja bli frisk igen:D..


Läkaren sjukskrev mig även fram till 31/1-10, Då detta bräns,gör ont,kliar så har blett sjukskriven i en vecka, Så ska upp till skolan och lämna läkar intyget, Och sen även ner i stan och äta KinaBuffe med min älskling Marie:). Lite roligt vi både e skadade/sjuka och e sjukskrivna till den 31 både två.Hehe, Så det känns juh skönt, Och sen att det jag har ej smittar, Så det e juh ännu bättre, Vilket Innebär att jag får vara med älsklingen varjedag i fleeeera timmar och umgås och allt:D.*wiie* :),*Ler*,


Nu ska Marie ut med Teddy,sen ska vi klä oss och sen ner i stan,Och möta upp Mange, Han ville följa med o käka:).hehe,Så ska messa han så fort vi e på väg,Så möts vi på vägen ner:)...Märks att jag och barnen e här mkt och ofta. Hehe, För här e till och med kläder som e våra;)..hihi ..Och samma hos mig,kläder som e Maries och hennes son Alexander:) Hehe..


vart även o hämtade ut nya datorn ida:) Så har suttit och installerat den nu på Morron, Sen var även golvläggaren här, sen varit inne o duschat o klätt mig:).


Så nu ska jag bara hänga upp handukarna så dom e upphängda när Marie kommer och Teddy kommer upp igen;)..*Ler*..


Ne nu hänga upp handukarna, sen e jag redo för runda ner i stan:)


Ha de bra alla..

Kramar Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Ovido - Quiz & Flashcards