Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Sjukhuset,Krafig Nässelfeber:(

Av Malin - 22 januari 2010 17:42

Ja då har jag tillbringat hela eftermiddan typ till att vara på sjukhuset.*suck* Märkte att jag hade fått några prickar på handen i förmiddas när ja laga lunch till barnen, men sen tänkte jag ej mer på det, Men sen under 12-15 ca så blommade upp totalt, Så vid 15 märkte jag att jag mer lr mindra var täckt av prickar, på armaarna, och bringan,magen,brösten* INTE SNYGGT*... Tänkte inte mer på det, sedan började allting klia, o jag kollade benen ja då e båda LÅREN knall röda och FULLT med prickar!!..jisses. Började få smått panik och var orolig, Så klädde barnen och sprang hem till Mamma med dom, Sen drog jag till sjukhuset, fick vänta i ca 45 min innan jag fick komma in och träffa en sköterska, som sen skicka mig vidare till doktorn.*Suck* och han konstraterade att det var *kraftigNässenFeber* Jag fått, Fick 8 kortison tabletter upplöst i vatten Blää Och skulle ta dom,sen sitta kvar i 15 min till ca,För att sen få äääntligen åka hem., Ska hämta ut kortisontabletter imorron på apoteket, Ska ta 6 styckna Imorron,4 styckna på Söndag och 2 på Måndag, Hade dt ej ej försvunnit så fick jag återkomma*suck* Jag liknar en vandrande prickikorv, Så nu blir inte fotografering på söndag, Marie e snäll och avbokar och ska be om en ny tid, Hoppas vi kan få en Ny tid. För har veeerkligen INGEN lust att bli fotograferad av proffs osv när jag liknar en Prickikorv:(..


Fick även kortison salva av mamma som hindrar klådan, Åh tack gode gud för det, annars hade jag nog kliat ihjäl mig:O.. Kliar fruktansvärt:( Aldrig haft nässelFeber, Men nu har jag fått det. ursch heeemskt,!!.Hatar få sjukdomar jag aldrig haft förr, För man vet juh ej hur dom e osv,!!..ussh, Bara o se glad ut o hoppas att man blir frisk och ser bra ut snart igen:)..hehe..


Händer ikväll då? Inte mkt, Försöka o låta bli att klia på Prickarna,!. O sen se tv/film,får se vad som händer, cykla ner till affären iallafall o köpa lite Cola o Chillinötter om en stund:) Mathilda & Alexsander e hos bengt o Lonni, Denna helgen var bestämd sen flera veckor tillbaka,

Jag säger bara : Tack och LOV för att jag har dom som veeerkligen ställer upp till tusen till en, Håller vad dom lovar, Lånar dom pengar betalar dom tillbaka dom direkt, Tillskillnad mot andra!!..:@:(... Så himla synd, Man litar enda trotts allt på dom juh!!..

jaja inget o hänga i granen direkt,,!!


Nej nu ska ja äta lite lassagne, O sen ta de lungt sen till affären.. Förresten så ska jag INTE passa mammas HUNDAR idag. åååh tack och lov för det:D Min moster o hennes ungar tog dom istället.*snällt tack för det* :D..Hihi..

Imorron ´blir det ut till stallet förhoppningsvis..*Saknar det*


Ne ha de bra alla.

kramar Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Ovido - Quiz & Flashcards