Direktlänk till inlägg 7 januari 2010

En del Bilder från dagen=)

Av Malin - 7 januari 2010 18:59

Varit med mamma sen 12 idag typ tills nu vid 18, Sen gick jag och barnen o teddy hem, Mamma hade med sig typ VÄRLDENS sötaste vaaalp hit i förmiddas när hon kom hit, som hon tagit över, hon berättade liten historia:P men vetti tusan om man tror på den?:P Men skrämande söt och gosig e lilla Hugo:).


Iallafall så vid ett tiden så åkte vi ut till deras koloni och gav djuren mat:),Sen hem till mamma, drack te, åt lite fika, sen gick vi hem till pappa och lämnade grejor till min syster, sen gick vi hem till mamma igen och då även min lillebror följde med oss:p.. Sen åt vi alla där tsm=)..

HEmmagjord kebab tallrik:P..Gott vart det iaf,Sen vid 18 gick vi hem till oss, och gjorde våra rutiner, och nu nannar barnen:) Dom slockna på 2 min idag, Varit rolig dag ida med mkt bus och lek:D:)


Ikväll fryser jag jätte mkt, hoppas veerkligen inte jag börjar bli sjuk o få feber, För har inte lust alls till att bli sjuk nu, Spec inte i med skolan början imorron, Suck, Men men,, bara se glad ut och gå dit typ o göra sitt bästa^^ Ska lämna hunden och Barnen till Mormor imorron vid 09. för skolan börjar 10, och ajg vill INTE cykla i detta vädret,Så får bli att promenera dit, Eller om jag kanske ska våga ge mig på att cykla? Om inte så kan man juh alltid gå och le cyklen om det inte skulle gå o cykla:)


Nästa vecka ska jag ringa Vetrenären för att beställa tid för att kastera Teddy, Så det oxå blir gjort,Dax nu=).. I med han ej ska användas i avel tycker jag bara det e onödigt att ha han okastererad:)  Men det e min åsikt det:) Alla har vi olika åsiktor om just Kastreringar på djur,människor osv,

Alla tycker vi olika=) Och tur  e väl det?!?!? ,


Nu ska jag ner i tvättstugan och sätta upp tvättetid, glömde det igår:/ Hoppas där e ledig imorron lr lörd:) så man blir av med den lilla tvätt man har=).hehe,


Här kommer bilder från dagen..:) ( Ni som känner mig vet att Mamma har en hund som e min hemma hos henne, pga att hon har löpt, och har ingen lust att hon och teddy skulle para sig,) Men hon har varit ute i skogen och lekt hela dagen, Och kommer hem imorron, Så därav hon ej e med på bild:)..


1.  2. 3.                           4. 5.   

6   7.


Bild 1. Jag

Bild 2.Teddy

Bild 3.Ludde

Bild 4.Mamma & Ludde

Bild 5.Alexsander

Bild 6.Mathilda & Hugo

Bild 7.Hugo


Där var några bilder:)..


Hoppas ni haft en bra dag och får en bra Kväll,


Kramar Malin


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Ovido - Quiz & Flashcards