Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

mina älsklingar + Bilder:)

Av Malin - 6 januari 2010 15:52

Måste bara skriva så mkt jag älskar min lilla Snuffis:).. Väärldens goaste hund,Finns ingen bättre och trevligare än han=).. Mer trogen vän än han e går inte och hitta,han dömmer inte en för ens dåliga val här i livet, Han håller en veerkligen på topp, så fort man e lessen,mår dålig så e han där direkt och *tröstar* mig, även när barnen bråkar,eller ramlar och slår sig och de blir ledsna, Gissa vem som e där då direkt? Jo vår lilla Snuffis Teddy:).Hehe, Han går veerkligen mellan och börjar leka med dom ist,så de slutar bråka, lr gråta:).hehe.

Underbara lilla bebis..<3

       

       Mattes Älskling<3



Mamma älskar er så himla mkt, Kärleken till er bara växer och växer för varjedag som går, Ni e verkligen det bästa som hänt mig, Ångrar inte att jag valde att gå tiden ut med er för 5 öre, NI e Mammas allt<3

 

       Mina älsklingar<3


Mathilda & Alexsander e inne på sitt rum nu och leker med alla leksaker. Ser väl ut som en bomb släppts där inne nu:P Hehe.. Känns så skönt att vi har fått in bra rutiner igen, När det e läggdax: Säng senast 19 Nu när dagis börjar igen,borsta tänderna innan man lägger sig, Ta på pyjamas,Städa rummet, gå på Toa, Sen lägga sig i sängarna och bli nerbäddad,O tända deras *nattlampor* :)

När vi vaknar: Gå på toa, Piggna till liten stund, frukost,borsta tänderna, ta av pyjamaserna och lägga dom på sängarna,Få nya fina kläder på sig, Sen e vi redo för en dag med massa roliga saker och bus och lek och kärlek:D..<3.


Skolan börjar på Fredag kl 10. Himla tur Jessica sa till om det, trodde det var på Måndag kl 10 vi började:P.haha, Men icke, På Fredag klockan 10. Förstår mig inte vad det e för MENING att börja skolan en FREDAG, o bara vara där i någon timme. SUCK. Kunde dom ju gott väntat till Måndag:D*L*.

Har iallafall nyss skickat in studieförsäkran till csn, Så pengarna kommer igång igen:). Skönt det ska bli,Slippa leva så himla snålt, Men men,


2010 ska veerkligen blir ett av de bästa åren i mitt liv.. Jag tänker INTE ta någon skit längre, Inte lyssna på alla andra, ta mig själv och barnen i första hand, sen vänner,och allt vad där nu finns,och MYCKER MER:D Ta upp kontakten med gamla vänner som man glidit från,Även försöka ta mig tid till att åka till Malmö och träffa mina gamla klasskompisar sen 1-3:an. Har hittat 5 styckna som vi alla gick i samma klass med:D grymt kul, Så hoppas de oxå vill träffas, Men vem vet,vi kanske inte alls kommer gå bra ihop,  MEN man måste juh testa ellerhur;)???=)..Kan gå på 2 olika sätt juh=) Antligen bra eller dålig=)hehe..


Nej in och kolla hur det går med barnen på rummet så dom ej rivit hela rummet upp och ner nu precis innan mat=).


Ha de bra alla..Tänkte ha frågestund här på bloggen senare=).. Så chans till att fråga exakt vad ni vill:D



kram Malin




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 maj 2010 16:43

Tjingeling alla..tänkte bara medela er att jag bytar blogg från bloggplatsen.se till blogg.se.. trivs bättre med blogg.se...   så ni få som vill fortsätta läsa.. står lite smarriga grejor i första inlägget som ni INTE fått veta i denna bloggen;)....

Av Malin - 9 maj 2010 16:13

DAGENS FRÅGA: VEM ÄR DU SOM LÄSER MIN BLOGG?..(OM HÄR NU FINNS NÅGON).ALLTID KUL & VETA VEM/VILKA SOM LÄSER ENS BLOGG.BOR,ÅLDER,& GIVETVIS OM NI HAR EN EGEN BLOGG SOM NI VILL MAN SKA LÄSA:)..       Tjingeling alla sötnosar!!.Hoppas allt är ...

Av Malin - 30 april 2010 16:04

Japps ska nog satsa på att flytta om några månader..Elin kunde nog fixa Lägenhet till mig & barnen & djuren:) Jag hoppas hon menar allvar iaf med det:)..*L* För jag blev JÄTTE taggad till det:D*L* Vet ni sååå sköönt det skulle vara om vi fick lägenhe...

Av Malin - 17 april 2010 20:24

guuud vilken tråkigt väder det har varit HELA dagen:(.. Idag har vi bara varit inne hela dagen nästan...Men tog på oss & mötte Gert för att sen gå till karslundsparken med Mathilda & Alexsander,Så kunde dom få mata getterna + få leka lite..sakt & gjo...

Av Malin - 15 april 2010 17:27

Jag e rent slut i kroppen & huvudet!!..*Suck*.. Varit så fruktansvärt mkt hela veckan med massa fix o allt. så jag nästan glömmer bort vart jag bor?!?!:S*sjukt*....Såå det har varit fruktansvärt mkt denna veckan!!..   Men iallafall.. I lördags ...

Ovido - Quiz & Flashcards