Alla inlägg den 30 december 2009

Av Malin - 30 december 2009 22:42

Ja har fått besök från Hbg. Josse e här och hälsar på hon ska vara här över natten + imorron o festa lite med oss o även sova här då:P.

Vart och käka pizza/kebabtallrik innan o tog varsen Cider, Gott,Sen nu e vi hemma hos mig och kollar film, ( en Prinsessas dagbok) tror jag den heter;).

Får se vad vi gör senare ikväll,Väntar på sms från Ulrik om han kommer lr ej han oxå!, Så vi får väl se,annars blir det bara jag och Josse ikväll:D


Nyår imorron wiiie,, Kommer ha grymt kul, längtar som bara den:) Blir väl jag,Josse,Hana,Ulrik o någon mer väl hoppas jag:P.hehe. Någon mer kille kan juh med komma,så slipper Ulrik vara ensam,Fast han lider nog inte av det:P*skrattar*


Nej Nu ska jag vara lite social och ta emot en bild på msn, sen sätta mig i soffan o kika klart filmen sen ska vi starta en Dvd:). Blir filmkväll heeela kvällen/natten tills vi däckar:P. Hehe,


IMorron hoppas jag på att träffa en bra killkompis:) Hoppas du nu kommer ner, så vi kan träffas och jag kan få ge dig en kram:)


Nej soffan kallar nu, ha en bra kväll alla.

Kram// Malin

Av Malin - 30 december 2009 13:04

Jadå, det blev ett hastigt beslut igår, Bengt och Lonni frågade om jag och barnen ville följa med dom hem och sova hos dom, Klappat och gjort:).utan tveken följde vi med dom hem:)

Så vi har sovit i Malmö i natt:).

igår kväll, så frågade Mathilda & Alexsander om dom fick vara hos dom utan Mamma, klart dom får.:) dom e  juh i goda händer:)Så bengt körde hem mig, Och Mathilda och Alexsander e kvar i Malmö hos dom nu fram tills på Fredag:) Skönt juh och bara barnledig ibland. Men saknar självklart mina små älsklingar dunder mkt.:(. Men dom kommer hem på Fredag igen:):D.Dom skulle göra massa skoj, Så dom kommer ha jätte kul där det vet jag:) Sen litar jag på Bengt och Lonni till 200% med!. Så jag känner mig trygg med att dom har dom:).Så tack så jätte mkt för ni tar dom,Älskar er <3.


Så händer idag då??..

Tja ingen aning, Ska kanske träffa och Umgås med Ulrik,Hana Eller Josse ikväll. Får se vad som händer:).Imorron e det Nyår:) Wiho.

Inte för jag smäller något, tycker ej om raketer och sånt, dom e juh farliga och jag e livrädd att jag ska bli skadad lr så när det e nyår och folk smäller massa ute:P..hehe.. Något jag har fått för mig, Ärsch vet jag e löjlig=).hehe..

Bättre vara försiktig o noga en vild o inte bry sig=).Hehe..


Händer för er alla idag/ikväll och till Nyår då?=)

Hoppas ni ska göra något kul:)..


Nu ska jag göra mig en kopp Te:) Sen får jag se vad som händer:)..

Sitter just nu och lyssnar på barbados-kom hem . hehe.. Gammal låt,men braaa tycker jag:) Gillar normalt sätt ej sån hära musik, Men denna e bra:).


Ha en trevlig fortsatt dag,

Kram// Malin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan du läsa om mitt liv som ung tvillingmamma, Mathilda & Alexsander e födda 20050829,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards